Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

kicsimmm(L)

2009.10.22. 21:58 - nojcsibaby

 edesem kiscica:)

nagyon szeretlek teged es ma tenyleg nagyon szép estém volt veled soha nem nevettem meg enyit:D..nagyon szeretlek edesem es akarok veled aludni minden percben veled lenni ..megsimogatni most ahogy nezlek kamba a kicsike arcodat és együtt lenni minden percben.Ma este is sokat gondolok rád es veled alszom el mindig...nagyon szeertem nézni ahogyan ugy alszik az en edesem mint egy kisbaba.Veled akarok élni örökké veled csakis mindent:)menni hozzad édesem ....

na leirom amir most érzed..szeertelk nagyon minden prcben nagyon fontos nekem a kis szerelmem a kisdisznom:P....ott akarok lenni átölelni ott teged odabujni hozzad érezni a csokjaidat ..nagyon szeretlek édesem ez mar biztos és veled nagyon bolodg vagyok kicsim örökké nagyon...naaa olyan szép a kicsike szad édesemmm akarok csokk most...

naa megyek nezek film ..te aludj jol en sokat nezlek majd mert nekem te vagy a legszebb kiscicaa örökké ál a világon....

 

 

 

 

 

 


 

Feküdj az ágyba, betakarlak!Hunyd le aszemed, megcsókollakálmodj rózsát, szép világotálmodra majd én vigyázok!Távol vagyok, mégis veled, ugye érzed, fogom akezed!

na jo ejt édesem nagyon hianyzol nekem örökké my love.Jo átvagyat amugy:P

iyi uykular askim seni cok seviyorum ve ben seni omrumun sonuna kadar sevmek ve seninle yasamak itiyorum...opuyorum

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr891468666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása