Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

ajandék:)

2009.10.12. 16:23 - nojcsibaby

szia szerelmem:)

nah edesen nemregen keltem fel meg mindig álmis vagyok de hianyzol nagyon sokat gondolok rád és mindig veled álmodok:)ez nagyon jó nekedm mert igy sokkal közelebb érezhetem magam hozzad es jobb felkelni mert meg nagyon friss az emlék a szívemben hogy mellettem vagy es megöllelsz:)imadlak edesem hianyzol nekem:)rad gonsolok minden nap minden ejjel...nem alszom miattad nem eszem csak sírok és szenvedek mert messze vagy ezt te is tudod:(

minden nappal jobban es jobban hianyzol viszon minden nap ha veget ér es eljön az este boldog vagyok mert mar kevesebb nap van hogy ujra lássalak téged.ha ujra veled leszek adok neked simogatést es csokokat meg minden szépet jót..sok szerelmet és nagyon sok kedvességet...

igy mondom el neked édesem ne feledd el nekem te vagy az életem kis csillaga kis fénye es ösökké szeretlek majd mint ahogy akkkor a nap megigértük egymásnak

i will love u forever my love...millio csok és millió ölelés...szeretlek nagyon edesemmmm ..te avgy nekem az elsö a világban...örökké

Miss You Glitter Graphics

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 szeretlek örökké szerelmem

millios csok

Álmaidban veled vagyok
Szíveden átsuhanok
Testeden megpihenek
Csókjaimmal ébresztelek
Ha felébredsz elröppenek
Gondolj rám, s veled leszek

Soha el ne tévedj, ha hív a nagyvilág
soha el ne engedj, szükségem van rád.
Veled alszom el bárhol jársz,
Ha egyszer megfogtál, hát vigyázz rám.

Téged ölelve semmi nem számít
Veled összebújva szíved elcsábít.
Te vagy már minden, régóta várt szerelem,
Talán álmodom, de jó nagyon veled

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr191445353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása