Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

tündérvirág(L)

2009.10.14. 16:06 - nojcsibaby

nah kicsicicaa:)love you

Ma nagyon sokat gondoltam arra mit is irhatnek neked es elhataroztam leirom my feels:)..ma nem tudtam mar aludni miutan elmentél  csak kb 2 orat nem sokat de elsözör tettem fel képeket.Itt mar kicsit jobb az idö de nem az igazi meg de mar kevesebbet esik az esö:)ma nagyon sokat gonodoltam rad kerestem neked szép képeket amit majd teszek neked ide.)tudod kicsim olyan rossz hogy messze vagy tölem....ugy faj mar tenyleg minden nap jobban:(..nem tudok néha igy élni mar messze vagy:(..sokat álmodok arrol 1 nap velem leszek ..ujra..megfoghatom a kezedet és elmondhatom neked mennyire nagyon szeretlek tégedet a legjobban a vilagon:)szerelmes vagyok es ez nagyon jo nekem:)minden percben jobban es jobban..de minden percben jobban fak hogy nem vagy velem...

Hearts Glitterssokat gondolk arra amikor kettem éltünk nyíregyhazan de jo volt oylan bolodgak voltunk nem volt senki csak te es en :)egész nap nevettünk es.......:D...minden percben emlékszem ra soha nem felejtem el:)hat meg az elsö találkozast:)...amyira azt akartam minden tökéletes legyen minden jo:)nagyon nagyon vartam a pillanatot amikor meglathatlak téged anyi sok idö utan kijönni Ferihegyen az ajtobol:)meg ma sem hiszem el igazan volt anyira szép emlék:)minden percben egyre jobban szerettelek mindig csak arra gondolok vajon hol vagy mit csinálsz most?:(... es törökorszagot sem felejtem el oylan jo volt ..mindne szép perfect..kedves emberek..es ott volt a nagy szerelem...igen edesem te vagy nekem minden es lehet nem hiszed el de teged szerettelek a legjobban eddig a vilagon..hianyzol kicsim...veeld akarok lenni ...meg akarlak ölelni édesem....meg akarlak csokolni....

szerelmem menjünk ujra Naipba menjünk esküvöre , tancoljunk együtt...sétáljunk menjünk a tengerre...:'(..de ha ott lehetnek es csak a szobaban maradnánk nekem az is jo lenne:)szóval édesem szeretlek nagyon és bizz bennem mert menni fogok hamar haamr jozzad:Pnagyon es együtt mardaunk mar...ÖRÖKKÉ SZERETLEK kicsim

holdmyheart.gif

Neked adom a szívemet kérlek ne törd össze soha,

mert egy napon majd megérted imadlak edesem

en nem hagylak el soha.

szeretlek tiszta szívböl, imadlak amig élek

Kicsi szerelmem kérlek te is érezd.

 love

Minden perc szép ha veled élhetem le a napokat az órákat.Minden mosolyod gyönyörü mert életet ad nekem.Ha látom szép szemidet újra élek újra érzem azt hogy élek és mar soha nem félek. A veled töltött napok csodásak minden pillanata egy álom amikor újra megtalállak mar soha nem hagylak el édesem.Engedd hogy mindig veled legyek engedd hogy veled újra bolodg legyek.Te vagy nekem a legfontosabb szerelmem.

Love Myspace Comment

So there this boy and the way he laughs makes ne smile, and the way he talks

gives me butterflies

just about everything about

him makes me happy

I LOVE HIM!!!

 

Forever Myspace Comment 

I have seen you a million times
Each time is like the first
My love for you swells in my heart
Sometimes like it may burst.

 

While you are away from me,
When we must be apart;
Take these words I give to you,
And tuck them in your heart.

 

 

 

Edesem soha ne feledd el te vagy az életem értelme az én kicsi viragom az en kis tündérem . Neked adom minden ami szép édesem örökké veled leszek soha nem hagylak el téged a szívemben velem vagy minden nap és minden idöben .Nagyon szeretlek nem tudom leirni eleget hogy te jelented nekem a világot kicsim(L)kérlek soha ne feledd el nekem te vagy az álmom hercege aki egy nap eljött értem és én soha nem engedem hogy elmenjen(L)

szeretlek Tanju kérlek soha ne feledd el...my forever love..millio csok

édesemmmmmmmmmmmmmmmm:'(:'(:'(..szeretlek nagyon nagyon nagyon

i miss u baby 

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr111449953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

romeoka 2010.07.24. 11:21:13

szia nagyon szép az oldal isteniek a be jegyzések és nagyon jó képek is vanak a szerelem számit ezen földön


süti beállítások módosítása