Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

Kicsim!

2011.02.14. 10:31 - nojcsibaby

 Kedvesem!!!

 

Szóval 2011.01.09 ura elindultam Törökorszégba a szerelmemhez. Mennyi uj érzés kavargott bennem mennyire izgatott voltam amikor olyan hosszu ideje nem találkoztunk. Vártam , hogy ujra vele legyek, hogy megöleljem annyi messze eltöltött nap után.A repülötöl nagyon féltem uhhh de csak az a gondolat volt a legszebb , hogy ö már ott vár engem a messzibe és ugyanolyan boldog , mint én hogy velem lehet újra.

Szóval elindultam  és hát persze hosszu út utan oda is értem. Ott a szokásos izgalom a repülötéren meg a beszélgetések ezzel is telt az idö ... de nekem minden perc egy örökkévalóság volt. Nehezen mentek a pillanatok mert nem voltam vele . Minden perc ólomlábakon ment lassan és én csak vártam vártam... Amikor aztán felültem a repülöre és elindultunk megnyugodtam , de azert féltem , hogy esetleg lepottyanunk és soha nem láthatom a szerelmem. Probaltam aludni meg nézelödni habár a repülöröl nem nagyon láttam semmit:D a sok felhö meg hát azért az ember gyomra liftezik egy egy olyan utazás során:D .... de lassan mentünk .... Körbementünk Isztambulon , láttam újra a magasbol ahogyan Isztambul gyönyörü épületein megcsillan a lemenö nap...minden egyes perc gyönyörü volt és minden egyes percben közelebb voltam a szerelemhez...a tenger olyan megnyugtató volt , olyan felemelö es én a boldogságban röpültem csak:) a tenger a város a dzsámik látványa éreztette velem igen eljutottam ujra Törökországba és már csak RÁ gondoltam . A szerelmemre aki nem láttam sok sok hosszu hónapig. És arra gondoltam milyen lesz ujra megölelni mit mondjak majd neki elsönek , hiszem ö az életem.

Aztán szép lassan leszálltunk :) egyre izgatottabb lettem minden bajom volt:) siettem nagyon hogy minél hamarabb vele lehessek. de persze minden nagyon lassan ment:) aztan amikorra kikecmeregtem a nagy tömegböl es eljutottam a csomagomig már a hangulatam a tetöfokon volt...

Kiléptem az ajtón es ott volt Ő. A szerelmem az életem egyetlen értelme, mosolygott rám ..és azt hidtem belehalok annyira elérzékenyültem. Minden érzelem elöjött hirtelen. Hihetetlen volt mint egy álom hogy ott van ö akire vártam aki minden este az álmaimban élt. Megöleltem, megcsókoltam es az ölelésében elvesztem. Éreztem azt ahogyan velem dobban a szíve ahogyan a tüz hirtelen fellobbant ujra. Ö a mindenem az életem soha nem tudom elmondani mit éreztem akkor mert ezeken szavakban nem lehet elmondni.

Aztán lassan elindultunk Isztambulba buszt kerestünk aztán irány Rodosto. Végig fogtam a kezét és probaltam elhinni hogy velem van ujra.Szóval szó ami szó szerete nagyon.Soha nem akarom elvesziteni öt , mert minden napom értelmét ö adja. Ha felkelek reggel és ha este lefekszem ö jár az eszembe . Ö a fény nekem ami bevilágosítja sötét életem és utat mutat nekem a rossz idökben is.Remélem majd egy nap elhiszi nekem mennyire szeretem öt és hogy az életem odaadnám érte csak , hogy velem lehessen örökké:) Magyon szép 2 hetet töltöttem vele . Boldogak voltunk nagyon.... nah de a többi kint töltött napról késöbbiekben. Most van Valentin nap és hát valami széppel akarok kedveskedni az én drága szerelmemnek.

 

 

Ha majd egyszer megkérdezed miért szeretlek,

én ezt fogom válaszolni Rólad, Neked:

Mert Te vagy a legszebb égitest, a Nap,

mely mindig világosságot és meleget ad.

Mert ott vagy mindenhol, Te vagy nekem a fény

nélküled sötét van, s így megvakulok én

Mert Te vagy nekem erdő mélyén a tűz,

amely óv a hidegtől, s minden vadat elűz.

 

Mert Te vagy nekem sivatagban a hűsítő víz,


mely a nagy hőségben a kiszáradástól őriz.

 

Mert a kedvenc színem is Te vagy, a zöld,

 

mi nélkül oly unalmas és sivár ez a Föld.

 

Mert fontos vagy nekem, akár az oxigén,

 

nélküled fuldoklom, s majd meghalok én.

 

Hogy miért szeretlek, és mit jelentesz nekem?

Egyszerű a válasz, mert Te vagy az Életem.

 

Mióta szeretlek, eszméletem

minden percében rád emlékezem,

álmomban is te őrzöl meg talán,

rólad tudósít munka és magány,

veled lep meg hajnalom, alkonyom,

s hozzád megyek, ha tőled távozom.

 

Boldog Valentin Napot kívánok neked Kiscica ás hosszu szerelemben eltöltött évet nekünk!!!!!! SEni cok seviyorum sonsuza kadar askim(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr522659866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása