Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

szerelmem

2010.02.14. 04:48 - nojcsibaby

szia edesem:) 

Happy Valentine's DayMa van Valentin nap askim es nagyon rossz mert nem vagy itt velem.Hianyzol nekem nagyon es olyan rossz mar több mint 2 hete messze vagy tölem és fajj minden nap es minden este hogy nem vagy velem edesem.Te vagy nekem a legszebb kincs kiscica és egy csodálatos dolog is ami történt velem.

Csak érted élek és tudod nélküled meghalok.Messze vagy rossz arra gondolni hogy nem tudlak megölelni és nem tudlak megcsokolni de minden nap egyre közelebb vagyunk a naphoz hogy örökké együtt legyünk szerelmem.Amikor eljöttem ahh a szívem meghalt hogy ottmaradtal egyedül edesem nagyon sírtam .... és csak neztem néztem a repülötéren rád és nem tudtam menni mert ugy éreztem meghalok nélküled:(

de csodálatosan szép volt veled szerelmem.Mindig velem voltal es mindig boldogak voltunk.Soha nem felejtem el askim amit töled kaptam azt a sok szépet mindig itt van a szívemben szerelmem és örökké is itt lesz.minden reggel te voltal amit meglattam elöször a gyönyörü szemeid és a szép nevetésed.Gyönyörü reggelek voltak ezek.amikor elaudtunk simogathattam a szép arcod és adhattam neked csokokat nezhettelek amikor alszol edesem.Olyan jo volt nekem...persze volt amikor en hamarabb elaludtam:P

csak neztelek téged hosszu perceken keresztül es gondolkodtam azon hogy milyen rossz lesz ha hazamegyek hogy nem tudlak majd megölelni és veled lenni:( de ugyanakkor nevettem is mert veelm voltal közel  hozam...annyira nagyon el akartam neked mondani mennyire szeretlek téged de Myspace Comment:  Love 07nem tudom edesem szavakban elmondani neked....nincsennek rá szavak csak érezd szerelmem mindent megteszek érted amit akarsz mert te vagy a minden az életemben...csodálatos ajándék volt hogy megtaláltalak teged es soha nem akarlak elvesziteni ....csak veled élni boldogan hamar nagyon...

 

I_love_you_Bear.gifNevetni és sétálni a tenger parton csak szerelmesnek lenni örökké.Akarok egy szép házat és adni neked egy nagy ajandékot egy kisbabát edesem...minden nagyon jo lesz megigeretm neked minden percben jobban jobban várlak téged askimm....tudom haamr együt leszünk szerelmem de ha nem akkor is hamar megyek en hozad de mar soha nem jövök haza...

Szóval, Valentin nap alkalmaból el szeretném neked mondani  NAGYON SZERETLEK TÉGED KEDVESEM TE VAGY AZ ÉLETEMBEN A FÁNY A LEGSZEBB CSILLAG ÉS AZ ERÖ.VELED AKAROK ÉLNI MINDIG MELLETTED CSAK BOLDOGAN ÉS EGYÜTT ÖRÖKKÉ EDESEM.MINDEN VALENTIN NAPOT VELED TÖLTENI A TE KEZEIDBEN HOGY ÖLELGESS MEG ÉS ÉREZZEM A SZÍVED MELEGÉT.

SENI SEVIYORUM TANJU ..ÖRÖKKÉ SZERETLEK KEDVESEMMM

I Love You For So Many Reasons

I love you for that certain smile that cheers me when I'm blue,
I love you for your tender kiss that warms me through and through.

I love you for your gentle hand, your understanding touch,
Your eyes that always seem to say, "I love you very much."

I love you for your faith in me, your sweet and patient ways,
And for the thoughtful things you do so often without praise.

I love you so for all these things and many others, too...
I Love You ScrapsBut most of all for what I am whenever I'm with you!

No words could ever tell you,
No action could express
The way I feel about you,
With you, my life is blessed.

You're the light in my tunnel.
You are my pot of gold.
You are the strength that gets me through
When despair has taken hold.

You're my once in a lifetime.
You make my life complete.
You are my blue ribbon
In the shadow of defeat.

There's nothing I could ever say,
And nothing I could do
To let you know just how much
Love is in my heart for you. 
 

Please be my Valentine,
Not only on this day.
But every day throughout the year,
You're my sweety love in every way.
You are my box of Chocolates,
In each piece a sweet surprise.
You shower me with diamonds,
With the sparkles in your eyes.
You are my Valentine candy,
With the loving words you say.
You're like my dozen roses,
You are my heart's bouquet.
You touch me with a tenderness,
That gently warms my heart.
You truly are my lifeblood,
I pray we'll never part.
You've given my life meaning,
Like none other throughout my life.
You always bring me comfort,
uv3.gif image by illpicWhen my heart is filled with strife.
You are my ray of sunshine,
You're truly my biggest love'
Our souls are joined together,'
In a closeness that'll never end.
You'll always been my sweetheart,
Beyond the end of time.
You give me so much happiness,
Please be my Valentine.
 

The night was made for romance.
In the night our two hearts dance.
Under the stars our lips touch.
In the garden your Myspace Comment: Happy Valentine's Day | Valentine Commentembrace means so much.

The night was made for love.
Our hearts cooing like a white dove.
Your eyes sparkling like diamonds so white.
I love you my dear with all my might.

The night was made for caring and trust.
And my love, God made this night for us.

Love can sometimes be fresh.
Love can sometimes be new.
Love can sometimes make you happy.
And sometimes make you blue.
Love is the light that radiates from your eyes.
Love is your image floating in the skies.
Love is true.
And my dear, the only love for me is you.

Our Love

As long as there is love, I will cherish you.
As long as there is life, I will love you.
As long as the stars shine above, I will want you.
As long as there are waves in the ocean, I will need you.
As long as there is heaven above, there will always be our love.
  

 BOLDOG VALENTIN NAPOT EDESEM.MILLIO CSOK SZERETLEK ÖRÖKKÉ  

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr431756337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása