Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

edes szerelmem

2009.12.16. 20:27 - nojcsibaby

 

I often try to find the right words to express the feeling in my heart. I try to show you that I love you but I just don't know where to start.

I guess I'll start with I love you, and I guess I'll start right now. You're the one I want forever and I'll tell you why and how.

You can always make me smile even on the very worst day. You make me feel so happy with everything you do and say.

I love the way we talk and cry and the way you show you care. I love the way you say "I love you" and how you're always there.

I look deep into your angel eyes and I see my heaven there inside. You are so beautiful and sweet, what I feel for you I can never hide.

I can't explain why I feel this way, or how much you mean to me. But just know you're my air to breathe, for without you, there is no me.

With you I want to grow old and be with you 'til the day I die. You're the angel God sent to me, to be with me, and that is no lie.

If I could have just one wish, the future is what I would see. So I could know if someday soon, we'd hold hands, just you and me.

You are the beating in my heart; you are my dream come true. From now until the end of time, always and forever I'll love you.

I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-15.gif
kiscica ma nagyon hideg van es van hó is:S ez nem jo nekem mert nem szeretek fázni..törökországban jobb ott nincs olyan hideg.

I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-45.gifMa sokat gondoltam a szerelmemre nagyon szeretlek tudod.Soha nem is fogom elfeledni Isten milyen nagy csodát adott nekem nagy meglepetést hogy megismerhettelek téged szerelmem.Soha nem leszek messze.Veled töltöttem életem legszebb napjait és melletted minden csodaszép volt.Te vagy nekem minden ami fontos az életben minden reggel te vagy a gondolataimban es minden este is..te vagy az álmaimban a szívemben mindehol:) soha nem lesz másé a szeívem csak a tied edesem ha messze vagyok ha közel mindig ugyanugy szeretlek téged.Minden perc csak miattad fontos.Csak te vagy mindehol ahol nézek ahol élek.A szívemben mindig van valami forro valami ami csak miattad él.Te vagy az életem legszebb csillaga a legszebb szerelme.Nem fontos semmi csak hogy veled leszek mindig már.És már nem sokára is:P

I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-43.gif
Soha nem leszem messze már töled edesem.Olyan jo arra gondolni amit en es te éltünk minden percben .A sok sok forro csókot amit te adtál a sok simogatást amit töled kaptam mindig az eszemben van.Amikor meglátom az arcodat ragyog mint a hold éjjel ...a sötétnek ad fényt a szívemben hogy lássam az utat feléd szerelmem.Igy megyek hozad minden nap közelebb és közelebb vagyok hozad.Soha nem lesz már baj nem lesz semmi ami rossz mert veled leszek közel hozad ....veled alszom el meg tudlak ölelni és meg tudlak csokolni csak ez a fontos nekem.Te leszel nekem a világ szerelmem csak érted élek minden nap csak miattad kelek fel mert tudom láthatom az angyali arcodat szerelmem.A legszebb kincs nekem a mosolyod a két gyönyörü szemed szerelmem.Amikor rád nézek a szívem is mosolyog mert tudja melletted biztonságban van te megvédel engem mindentöl és én nagyon szeretlek téged.Ha messze vagy az életem nagyon szomoru de tudom egy nap nem leszel messze és velem leszel.


I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-4.gifAmikor elöször megláttam a drága kis arcocskádat nagyon más volt soha nem felejtem el.Te rámosolyogtál én pedig éreztem hogy örökké együtt maradunk már.es igy is lesz edesem.Amikor megöleltél és megcsokoltál amikor éreztem azt a nagyon nagyon nagy szerelmet amit te és én adunk egymásnak az valami gyönyörü volt szerelmem.Te leszel nekem az életemben a legszebb tündér mindig.Nélküled az életem semmi nem jó de veled minden tuti:) te vagy nekem az élet a szerelem a legszebb dolog. Ha nem vagy velem akkorén nem is akarok már élni:( de azért mondtam meglesz I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-18.gifa diploma a szerelem a házunk az autónk es minden 100% ban jo lesz askimmm.

Amikor együtt éltünk minden tökéletes volt nagyon boldogak voltunk es szerelmesek.Életem legszebb napjai voltak:) veled vagyok boldog veled vagyok szerelmes és veled leszek mindig.Az életem csak veled lesz jó és veled van mindennek színe a világna az életemnek.Örökké szeretlek majd mindig jobban édesem:) nem baj hol élünk törökországban vagy magyarországon de veled vagyok és ez a legszebb dolog.A szívem mindig érted dobog életem te vagy csak a szívemben szerelmem. ÖRÖKKÉ VELED ASKIMMM

I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-6.gif
 Call me, when you are alone
You know your voice will make my day
You know how much I wait to hear your voice
You know how much I feel for you
You know you can shun my loneliness
I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-29.gifYou know I listen to you through my tears
You know my tears brings joy to me
You know my heart has grown big
You know your heart is pressed with me
You know I have so many wishes in my heart
You know I am sitting here and thinking how to start
You know I want to send my hugs to you
You know I love you forever in so many ways
call me again and again when you I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-14.gifare lone


You and me
Were meant to be;
In my dreams, and in my heart
We have something that can't be torn apart;
Dreaming of you, makes my night worth while
Thinking of you, makes me constantly smile;
Something tells me that your the one
Whenever I'm with you, we have so much fun;
Having you is the best thing ever
Having you is what i want forever;
Til the end of time
You will be mine;
I love you baby, your one of a kind
Because your always on my mind.
 

I Love You MySpace Glitter Comments - i-love-you-comment-34.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr321603011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása