Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

edesem

2009.12.07. 12:37 - nojcsibaby

szia Kiscica

Image and video hosting by TinyPicNaa edesem olyan nagyon rossz nekem hogy nincsen neted askim.Nem látlak mindig nem hallom a drága szavaidat.Nagyon szomorú vagyok my love.De remélem hogy hamar veled lehetek már de jóóóóó csak 28 nap már edesem:)nagyon várom es minden nap majd számolom mennyit kell még aludjak az én édesem nélkül:(

Love Myspace Backgroundsnagyon hiányzol nekem szerelmem remélem tudod és nagyon rossz nélküled.Tudom hogy nagyon boldogak leszünk szerelmem és én majd mindent megteszek hogy igy legyen.Te vagy a legszebb dolog az élettemben és te si maradsz az.Amikor veled leszek már minden jó lesz minden nap boldogak leszünk askim.Soha nem tudom neked elmondani eleget hogy mennyire nagyon szeretlek téged.

amikor majd ujra ott leszek a repülötéren és ujra várni fogsz akkor leszek igazán boldog szerelmem.nagyon nagy ölelést adok majd neked és te is nekem ezt tudom de jo lesz veled ujra élni a régi emlékeket.

hianyzol edesem nagyon ....várlak my love...es nagyon szeretlek soha ne feledd el....

csok szerelmemmmmm byby

 happyvday21.gif Love you image by naruto0794as long as I live I will love you ...Baby, you gotta belive me when I say I'm lost without you!
True love doesn't have happy ending, because true love never end!


With you I can be fee cause I know you love me
You'll never judge anything I say and you'll let me be
Every feeling for you I make sure to show
You are the smile on my face if I ever feel low

You're a person who is the best so true and kind
Your love and soul took me 1 year and 2 month to find
Yet the whole time you were standing in front of me
Yet to the world around us it was so obvious to see

I'm lost in your eyes each time I connect with your heart
In my heart heart and mind you'll always be a part
These feelings continue to grow to the love of my life
You are my sunshine who took away all my strife

You are my eternal life the smile of my soul
Its your presence and love that keeps me whole
You are the dream I see every single night
A love between you and me I must hold tight

I fall in love with you every time I see your face
In your heart and mind I'll be and no other place
You are my should to cry on, we were meant to be
Forever in each others heart, baby thank you for loving me

Szeretem mikor hozzád lovingheartsglitter.gif I Love You Glitter Heart image by elizabethmcculloughbújhatok,
Szeretem mikor ajkadra csókot adhatok,
Szeretem ha melletted fekhetek,
Szeretem ha kezemet kezedbe tehetem,
Szeretem mikor édesen nézel rám,
Szeretem mikor azt mondod: "Szeretlek kiscicám!"
Szeretem minden egyes porcikád,
Szeretem, hogy szerethetlek csak Téged és senki mást!


♥♥ Szemembe nézel, szívembe látsz, ha szerelmet kérsz, ott mindig találsz.
Ha mindenki elhagy és senki sem szeret, ne félj, én mindig itt leszek veled
♥♥

Szeretlek örökre, mindig!
Drága Szerelmem! Míg világ a világ,
Míg élek valahol, valamilyen testben,
Akár a jelenben, akár ezer év múlva,
Míg leszek bárhol szeretni foglak.
Minden órában, minden napomban.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Szeretlek, hisz Te adtál életet.
Szeretlek, mert szívemben hordozom szívedet,
S mert Veled voltam az, ki lenni szerettem.
Ha már nem leszel nekem,
Az leszek, ki lenni gyűlöltem.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Míg van egy csepp erőm,
Míg él a remény, hogy boldoggá tehetlek,
Addig harcolok Érted vakmerőn.
Harcolok, küzdök, Érted örökre.
Mert Te vagy az, kivel léteznem érdemes lehetne.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Nem lesz percem, mikor nem várnálak,
Pillanat, mikor nem kívánnálak.
Évek múlva is Te Love Myspace Graphicsleszel az,
Kinek, ha meghallom hangját,
Szemembe könnyet csalsz.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Mérhetetlen boldogságot adtál,
Szeretni is megtanítottál.
Most nem kérheted, hogy felejtsem el azt,
Mit szíved szívemtől akart,
S miért szívem, ha kell örömmel meghal.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Te vagy a férfi, akire vártam.
Te vagy a szív, mit megálmodtam.
Te vagy a szerelem, Te vagy a minden,
Te vagy a élet, és Te vagy a vég.
Te vagy, kiért élni lenne szép.
Szeretlek örökre, mindig!

Love Myspace GraphicsSzeretlek örökre, mindig!
Míg Te létezel, létezem én is.
Míg Te látsz, látok én is.
Míg Te beszélsz, beszélek én is.
Míg Te vagy, addig leszek én is.
Míg élünk, addig él a remény is.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Szerelmem vagy, s leszel.
Ez nem múlik el, s nem teher.
Ha csak én érzem, legalább érzek valamit,
Egy csodás érzést, mi Hozzád irányít.
Hozzád! Drága Szerelmem!
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Nem tudom, mit teszek most.
Várom a megoldást, mit az írás hoz.
Love Myspace GraphicsVárom a kezed, mit kinyújthatsz felém,
A szíved, mi megtette azt, amit semmi más.
Várom ma, várom holnap, ezer év múlva is várni fogom.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Életem értelme, engedd, hogy legyen még,
Engedd, hogy legyen, a miértre válasz.
A reménybe kapaszkodok most.
Mi ha mellettem áll, lesz válasz a miértre.
Te leszel a válaszom, a szerelem, mely él örökre.
Drága Szerelmem!
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Minden percemben Rád gondolok,
Érezned kell, hogy a Tiéd vagyok!
Love Myspace GraphicsA dal így szólt:"ha úgy akarod, nem engedlek el. .
. . . feléd nyújtom sose engedd el"
Így teszem, én Egyetlenem.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Bár szavakba tudnám önteni ezt az érzést,
Bár éreznéd Te is csak egy töredékét.
Egy darabka ebből elég lehetne,
Boldogságban úsznánk együtt, szeretve.
Én Dárga Kincsem! Szeretve!
Szeretlek örökre, mindig!


Szeretlek örökre, mindig!
Ki vagy Te nekem, sokan kérdezték,
A válaszomat elmondani képtelenség.
Hiába próbálkozok, leírni nem tudom,
Love Myspace GraphicsDe ha Te érzed, van otthonom.
Te vagy, Drága Szerelmem, Te vagy az otthonom.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Úgy érzem ismétlen megam,
De míg van szívem valahol,
Ismétlem azt, mit Tőled kaptam én,
Örömöt, szenvedélyt,
Azt a csodát, mit átélhettünk, csak Te és én.
Szeretlek örökre, mindig.

Szeretlek örökre mindig!
Nem tudom, miért kellett így lennie,
Egyet tudok, addig várok, míg ismét
Látom szemedben a csillogó fényt.
Azt, amit akkor láttam, mikor magadhoz glitter_116.gif I love you image by sweetbabygirlcarihúztál,
És Te is végtelenül boldog voltál.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
Hogy megtanítottál szeretni.
20425.gif i love you image by southernbell3_1Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
Hogy boldoggá tettél.
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem.
Szeretlek örökre, midnig!

Szeretlek örökre, mindig!
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
Hogy volt pár szép hónap az életemben.
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
Hogy velem voltál

Köszönöm Neked, Drága Szerelmem.
Szeretlek örökre, mindig!

daa8cf451e7429bba7ac6128a5e8e998.gif i love you 3 image by southernbell3_1Szeretlek örökre, mindig!
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
Hogy volt, mikor feltétel nélkül szerettél,
S én viszont úgy szerettelek.
Ezt az álmomat valóra váltottad.
Én Egyetlen Drága Szerelmem.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
Hogy voltak napok, mikor érdemes volt élnem.
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
Nem voltam üres, volt bennem élet.
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem.
Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
Mindent, mindent, minden apró percet,
Minden pillanantot, minden pillantást
És minden napot, minden éjszakát.
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem,
857501l9mzpqnddj.gif i love you image by southernbell3_1Szeretlek örökre, mindig!

Szeretlek örökre, mindig!
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem.
A minden szó kevés arra, mit Neked köszönhetek.
Te olyat adtál, mit kevesen élnek át,
De Te adtad, és szárnyalt a világ.
Köszönöm Neked, Drága Szerelmem.
Szeretlek örökre, mindig!


Szeretlek örökre, mindig!
Utolsó sorokban annyit írok én,
Amíg létezik remény,
Addig van miért.
Szeretlek Drága Szerelmem!
Szeretlek Dárga szerelmem!
Szeretlek örökre, mindig!
Millio csok edesem es soha ne feledd el hogy nagyon nagyon szeretlek téged!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr241580027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása