Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

2009.11.26. 23:25 - nojcsibaby

szerelmem.

édes szerelmem nagyon szeretlek téged .Olyan boldog vagyok most minden jo és nagy a szerelem veled.Soha nem akarok messze lenni édesem.Kicsim mar csak 1 hónap és veled leszek.Soha nem akarlak egydül hagyni kicsim és nem akarok nélküled élni sem.Te vagy nekem a legszebb az életemben édesem.Minden nap csak veled vagyok igaz nem élöben de gondolatban igen.Te vagy a legszebb csillagom a világon nekem.Minden percben rád gondolok és arra hogy veled éltem életem legszebb napjait askim.Köszönök neked minden édesem.Amikor meglattalak téged tudtam együtt maradunk örökké életem legszebb napja volt ez.Soha nem tudom elfeledni.Amikor mentem Ferihegyre juliusban és megláttam azt a helyet ahol vártam rád olyan boldog voltam .Minden eszembe jutott edesem.Te vagy nekem minden hidd el nekem.

Olyan jo lesz a január askim csak te és en örökké.Mindent csinálunk minden papirt edesem és hamar lesz minden Esküvö is.Mert nagyon szép volt az eljegyzésünk soha nem felejtem el édesem. Amikor felhuztad a gyürüt az ujjamra olyan boldog voltam .Soha nem felejtem el .Akkor megigértük már örökké együtt leszünk és ez igy is lesz edesem.Csak veled leszek mindig jóban és rosszban örökké.Te vagy nekem a legnagyobb meglepetés az életemben.

olyan rossz hogy néha nem tudunk sokat beszélni mert kell menjünk dolgozni de én várlak minden reggek msn-en.Ugy alszom el hogy hianyzol nekem és rossz hogy messze vagy.De édesem akkor arra gondolok már nem sok és veled leszek.

naa edesem nagyon szeretlek kisbárányom:D millio csokkkk

https://www.youtube.com/watch?v=QbaKNd7rKVE

Seni Seviyorum, Çünkü;
Her sabah kalktığımda yaşamak için tek nedenim, sen varsın ...
Fakat seni sevmek için binlerce nedenim var ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Bu siyah beyaz dünyada tek renk sensin,
Bir ressamın fırçasından çıkmış gibi ...
Ama alalade bir renk değil,
Gökkuşağının her tonunu gölgede bırakan bir renk ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Bu soğuk günde içimi ısıtan bir esinti gibisin ...
Hafiften esiyorsun, iliklerime işleyerek ...
Sonra da kaybolup gidiyorsun, daha nereden geldiğini
Anlayamadan ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Seni Sevmekten başka bir şey gelmiyor içimden ...
O kadar doğal ki bu duygu ruhumun derinliklerinde,
Sanki doğduğumdan beri var ...
Sadece ortaya çıkmak için seni bekliyordu ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Sensiz bir yaşamı artık düşünemiyorum ...
Sensiz bu kuru dünyada yaşamaktansa,
ölümün soğuk nefesini öpmeyi
bir daha hiç seni görmemektense hayata arkamı dönmeyi
tercih ederim ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Ne zaman bir aşk şiiri duysam, mısralardan sen akıyorsun ...
Ne zaman eski bir şarkı gelse kulağıma,
Gitar telleri arasından süzülen notalar, seni getiriyor bana ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Sen hep benimlesin ...
Gözümü kapatmam yeterli seni görmem için ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Gözlerinin içinde binlerce yıldız,
Gecenin karanlığını delip geçiyor ...
Bana bakarken kendimi yıldızlara tepeden bakıyor gibi hissediyorum ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Benliğim sana ait ...
Sen onu buruşturup çöpe de atabilirsin,
Kalbine yakın bir yere de koyabilirsin ...
Tanrım !!!
O kalbine yakın bir yerde olmak istiyorum ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Sen sensin ...
Ama sen beni ben olduğum için seviyor musun
Onu kim bilir ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Seni Sevmeyi Seviyorum ...
Seni koklamayı seviyorum ...
Sana dokunmayı seviyorum ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Saçların ellerimin arasından kayıp giderken,
Dünyada cenneti bulmuş gibiyim ...
Bir an elimde tutuyorum o cenneti ...
Bir an sonra belki de tamamen ellerimden kayıp gidecek ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
İçimde bir umut var ...
Bu şiiri belki başucuna koyarsın ...
Kim bilir belki yanına da \'\'Kırmızı\'\' bir gül ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Tanrı çiçekleri yaratırken seni de onlarla beraber yaratmış ...
Papatyadan güzel,
Zambaktan asil,
Manolyadan tatlı,
Gülden daha güzel kokulu ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Güzelliğine melekler imreniyorlar ...
Dünyada ise,
Ölümlüler arasında galiba bir tek benim gibi bir iki şanslı
Onu farkedebiliyor ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Ölene kadar, yok olana kadar seninle olsam,
Bu herhalde bir ceza gibi gelir,
Daha çok senle olamadığım için ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Senin tarafından Sevilme fikri bile bir insanı hayatı boyunca
mutlu edebilecek kadar güzel ve asil ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Seni anlatmak için mısralar yetmiyor ...
Düşünüyorum bir kış gecesi bunu yazarken,
Acaba kaç şair senin güzelliğini anlatmak için binlerce mısra yazdı ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Senin gülümsemen güneşin doğuşu gibi,
İnsana her şeyi unutturuyor,
Sadece seyredip tadına varma hissi uyandırıyor ...

Seni Seviyorum, Çünkü;
Bu kadar nedenden sonra bile SENİ ne kadar SEVDİĞİMİ anlatamadım

As you start out together
Along life's busy road
Remember, bring your dreams with you,
They lighten every load
And then you will discover
As your journey starts today
That happiness walks with you
Hand-in-hand along the way.

Édes kis kezed az én kezemben,
többé soha el nem engedem.
Így megyünk az életben kettesben,
te vagy a fény az életemben.
Egymásra nézünk, csillog a szemünk,
e szemekben látszik szerelmünk nekünk.
Nem érti meg senki mennyire szeretlek,
nincs más hátra, mint az örökké veled legyek.

 szeretlek örökké askim Tanju és veled leszek már csak 1 hónap mulva. (L)(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr541555267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása