Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

askim

2009.11.14. 23:09 - nojcsibaby

 

na most mentél munkába de már nagyon hiányzol nekem.Nagyon rossz nélküled minden askim de tudod már nagyon várom a talit.Sokat gondolok az én édes szerelmere aki a világon a legfontosabb nekem.Tudod amikor látlak mindig nagyon bolodg vagyok mert te vagy az életem szerelme.Minden percben a gondolataimban vagy a szívemben édesem és soha nem lesz ez másképpen csak veled askim örökké.

nagyon más vagy nekem mint akárki a világon mert te vagy a nagy szerelmem és örökké az is maradsz édesem.Hianyzol nekem minden percben és akarom veled lenni az életemet.ha megyek már Törökországba sokat leszünk együtt minden percben és mindig adok neked nagy csokokat és nagy szerelmet askim.Ujra akarok minden jó amit ott voltunk együtt kicsim te nekem first .Akarok enni veled sok bárányhúst is mindent.

De nagyon rossz lesz majd ha hazajövök édesem.Tudod sokat sírtam amikor Isztambulban voltunk.Fáj nekem eljönni töled kicsim de ez kellett nekem.Azt akarom majd jól éljünk és a kisbaba mindent meg tudjon kapni minden jót szerelmem.Sok sok szeretetet és majd mindig vele leszünk ejjel nappal.Alszunk vele és nagyon boldog család leszünk örökké édesem.Szeretlek nagyon soha ne feledd el kiscica.Ez lesz igy mindig my loveeeeee Tanju.

 

 

 

I count the hours, 
I count the days.
How much I miss you, 
I count the ways.

I miss your voice,
I miss your touch.
And I miss the face,
That I love so much.

How to describe it, 
There is now way.
I walk around,
In a permanent daze.
I long to feel,
Your warm embrace.
And to see a smile,
Upon your face.
I will not sleep,
Won't close one eye.
Until you're home, 
Safe and alive.
While you're overseas,
And I'm safe at home.

I think of you out there,
In danger and alone.

I miss you so much, 
To the moon and the stars.
And this feeling will go on,

Tanju u are my everithing
Until you're safe in my arms.

When you find yourself on your own,
Remember that you are not alone,
And when your feeling down and  blue,
Remember that I'll always love you.

When I am not here with you,
Remember that our love is pure and true,
I think about you every night and day,

When Im with you I want to stay.

I hope you will always remember me,
Coz' I will remember you for eternity
I never want to let you go,
Coz' I love you more than you could ever know.

If there was anything I could do,
I would do it just to please you,
You know its well and truly  true,
I would do anything for you.

When your looking at the stars,
in the eternal blue
Remember that each star out there
Is a reason why I love you
And when you think your alone,
and when no one is there at all
I'll be right in front of you,
to catch you when you fall .

szeretlek kiscica örökké soha ne feledd el askimmm (L)(L)(L)(L)csok my lovee

édesem soha ne feledd el én örökké veled leszek és nagyon szeretlek majd téged.

nagyon köszönöm a sok szerelmet amit töled kaptam edesem soha nem feledem el neked.Hamar veled leszek már nagyon sokat és soha nem hagylak el.

remélem ma jol ment munka is my love.Szeretlek nagyon nagyon es jobban jobban

csokkkkkkkkkkkkkkkk

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr541525789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása