Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

szerelmem

2009.11.04. 22:56 - nojcsibaby

  szia édes szerelmem

mar régen nem irtam neked blog de ma már irok neked ide.tudod nagyon boldog vagyok  veled.Életemben soha nem voltam még igy te velem vagy mindig szerelmem.Veled bolodg az életem és csak veled tudok már élni. Soha nem voltam ilyen nagyon szerelmes kiscica te vagy minden nekem a világon.Te vagy a szerelmem és minden te vagy ami szép nekem.Nagyon hianyzol édesem nekem nagyon várlak szerelmem minden percben és minden nap.Te vagy a világon nekem a legszebb csoda.Kiscica ugy várom amikor ujra láthatlak édesem nem tudok élni nélküled:(olyan nagyon rossz nekem igy egyedül:(de tudom velem vagy mindig a szívemben.

nagyon boldog voltam veled sokat nevettünk sokat voltunk együtt minden percben ..igy jo nekünk édesem már örökké is igy lesz szerelmem.Soha nem negedem hogy valaki csináljon rossz mert erös leszek már és ha velem leszel még erösebb mert velem lesz a szerelmem nem sírok akkor már mert velem vagy édes szerelmem.Tudod minden percben rád gondolok és nem tudok nélküled élni my love.oylan sok mindent akarok irni neked de nem tudok mondani mindent szavakban neked...de te ugyis érzed my love mindent én veled leszek örökké édesem soha nem lesz vége ennek a csodálatos szerelemnek.

szerelme olyan sok minden van ami szép és töled kaptam hogy soha nem tudom neked eleget köszönni mert te vagy nekem a legszebb kincs.Emlékszem hogy izgultam amikor küldtem neked a meghivot es amikor irtad az smst hogy jösz ahhhh ugy örültem tudom te is édesem.Nagyon szép volt az nap amikor taliztunk életem legszebb napja szerelmem.Soha nem felejtem is el már soha sem.Amikor meglattam a csodaszép kiscica mosolyodat hát nagyon bolodg voltam.szerelmesssss édesem örökké leszek már nagyon minden percben jobban és jobban.Rossz nekem messze töled de ha veled leszek már minden jo lesz sokat várok majd hogy gyere haza a munkaból és fözök neked minent més ha jösz adok nagy ölelést neked.Te vagy a nagy szerelmem soha ne feledd el édesem,kiscicam velem vagy minden percben my love örökké a szívemben. ASKIMMMM

I love you more than all the stars in the sky.
I love you more as each moment passes us by.
I love you more with every breath I take.
I love you more with each promise we make.

I need you like a flower needs the rain.
I need you for you can wash away my pain.
I need you more each day
I need you for you are so wonderful, in every single way.

I miss you more than ever now.
I miss you because I really need you somehow.
I miss you and your touch.
I miss you for to me, you mean so much.

I want you to caress my lips the way you always do.
I want you to look into my eyes and see my love for you.
I want you to hold me close to your heart.
I want you to know that I love you, need you, miss you, and want you
And I have for every single
moment, right from the start.

 

In the darkness,
I found your light.
When all was hopeless,
your beauty shown bright.

When I thought that I
could love no more.
You touched my heart,
to the very core.

You made me smile,
when I could only frown.
You picked me up
when I was down.

When all was lost
you gave me life.
You brought me joy
instead of strife.

Now i think of you
every day and night.
you came into my life
and made everything right.

i smile when we're together
and when we are apart.
the presence of your beauty
stops my very heart.

i hope as time goes on
you will see how i feel.
and i hope that you will see
that these feelings are for real.

I love you truly,
I love you wholly.
I love you completely,
I love you solely.
 

  There are many miles between us,
But our hearts see not the distance.
Drawing our love even closer,
On this my heart it is insistent.
When we talk my heart sings,
You'll never know the happiness it brings.
Just to hear a word from you,
Keeps my heart from being blue.
I love you truly, yes I do.
I forever want to be with you.
For now I'll settle for the phone,
But know it's in your dreams that I belong
Longing for the day we greet,
Two loving hearts will then get to meet.
Never more to be apart,
Knowing it was long distance we got our start.

 http://www.livevideo.com/video/51F50F806E7243D0B84A519628BEEF58/yazar-misin-parmaklarinla-s.aspx

Ne güzel şey seni seviyorum demek
Sevdiğini söyleyebilmek ne güzel...
Her baharda, gece gündüz, her saniye
SENİ SEVİYORUM
SENİ SEVİYORUM
SEVİYORUM SENİ
Diyebilmek ne güzel..

Çünküsü yok, nedeni yok sevmenin
Zamanı hiç yok,
Dakikalar zaman üstü...
Utangaç bir gecenin kucağında
Yağmurlar vuruyor pencereme,
Aşkın vuruyor kalbimin kıyılarına
Gecenin bu çıldırtan yalnızlığında
Aşkın ayak seslerini duyuyorum yüreğimde
Ve hasretini içimde,
SENİ SEVİYORUM

Sesini duymak istiyorum uyumadan önce
Sabahlara kadar konuşmak,
Hiç kapatmamak telefonu...
Aynı düşlere uyumak sonra
Ve uyanmak aynı güneşe
SENİ SEVİYORUM

Daha bir güzelleştim son günlerde
Gözlerimin içi parlıyor
Kabına sığdıramıyorum aşkı.
Gülmek geliyor içimden
Sokaklarda koşar adım yürümek
Tanıdık, tanımadık herkese selam vermek,
Merhaba ülkemin güzel insanları,
Hepinize, hepinize merhaba
sizi  de SEVİYORUM

Yağmuru, denizi, kokusunu toprağımın
Gök mavisinde güvercinleri, martıları,
Dağ eteklerinde gelincikleri seviyorum ateş kırmızısı
Bindallılarıyla köy kızlarını,
Ve elleri hamur kokan anaları
Hepsini sende seviyorum
SENİ SEVİYORUM

Senin sevdiğin gibi topluyorum saçlarımı,
Siyah kazağımı daha çok yakıştırıyorum kendime
Ve daha çok seviyorum limonlu çayı
Senin sevdiğin her şeyi seviyorum
Türkülerini memleketin,
feneri, kara kartalı senin için,
Davamızı ve şiiri sende seviyorum.
SENİ SEVİYORUM

İyi ki doğdun iyi ki varsın.
Doğum günün kutlu olsun
SENİ ÇOK SEVİYORUM
SENİ ÇOK SEVİYORUM
Yaşamaksa seni sevmek,
Ben hiç ölmedim...
SENİ SEVİYORUM!

 na edesem tudom sokat dolgoztal kiscica ma is es nagyon álmos vagy tehet jo ejt kivánok neked my love és álmodj velem meg a kislanyunkal Johannaval.csok askimmm

SENI SEVIYORUM ASKIM (l)(l)(l)

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr431501314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása