Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

forever in love

2009.10.30. 16:32 - nojcsibaby

szia édesem:)
 
csak azért irok hogy tudd nagyon hianyzol nekem és nagyon szeretlek is...remélem ma is sokat gondoltál rám:)olyan rossz naa itt hideg van jön a tél és messze vagy nincs aki meleget adjon a szívemnek ..olyan nagyon rossz:(remélem 1 nap mar nem kell miattad szomoru lennem mert velem leszek akkor már nagyon boldogal leszünk:)minden percet velem leszel majd és soha nem messze már.
akarok menni To-ba vakációra látni ujra a csodaszép Rododtót és Naip-ot.Nagyon nagyon hianyznak nekem de persze te sokkal jobban:)soha nem felejtem el azt a sok szépet amit ott éltem meg és soha nem felejtem el az én drága szerelmem kedves mosolyát sem amivel minden reggel ébredtem fel.Amikor rádnéztem reggel olyan volt mintha az a pillanatnak soha nem lett volna vége amikor égett a tüz a drága szerelmem szemében és én csak szerelmes lettem minden reggel jobban jobban.Soha nem akartam hogy MyHotComments.commessze jöjjek töled de sajnos ez kellett most nelünk:(de mar nem sokáig...naaa ma is neztem nagyon szép ruhak  van az esküvör....sajnos nem tudtam megnézni közelröl csak messze lattam a boltban de nagyon szépek.De persze nem ez a fontos ....te vagy a fontos hogy velem vagy hogy szeretel és ezt minden nap érzem jobban és jobban:)
          nagyon szeretlek édesem és veled akarok meg nagyon sok évet tölteni az életemben hogy lasd te is mennyire nagyon és örökké szeretlek my love.Mindig veled maradok már mert nélküled olyan nagyon rossz minden:(...siess ide hozzam debrecenbe legyél velem örökké édesem.Millio csok a drága kiscica szajraa nagyon nagyon szeretlek my loveee és örökké is persze.csokkkk


kışımdaki güneş

gece yürüyorum,yıldızlara bakıyorum
çok güzel parlak,ama henüz çok uzak
ve gökyüzündeki parlaklığa dokunmayı çok istiyorum

ellim hiçbirşeye ulaşamıyor ve üzgünce,ağlıyorum

neden bu şu yıldızlar arasında en parlak olanı?
neden parlıyor ,ve hala çok uzak?
ayın yanında,gökyüzünde gördüğüm sensin
kışımdaki güneş, öğle vaktimdeki yıldız

senin gülüşün bir becaon* ,kalbimi çekiyor
gözlerin bi mıknatıstı ta baştan beri
*]Glitter Photossenin ruhun hayatın ve aşkın canı
kışımdaki güneş, uzaklardan bir hediye

mesafe doğmuş bir aşkı test ediyor
üzüntünün külerinden,ama şimdi biçim değiştirdi
açıkca anlaşılır ki hayat öldürmeyecek
kışımdaki bir güneş,gözyaşı ve heyecan

bu gücün bizi bir araya getirmesi için dua ediyorum
birlikte,geceyle günüdüz kadar sıkı
yıldızlar ve gün ışığı birlikte uçacak
sonsuza kadar birleşmiş,hiç ölmeyecek
kışımdaki güneş,döktüğüm gözyaşları
cennetimdeki yıldızlar,aşkımız sen ve ben..
bizii birlikte tuatan hiçbirşey şey kalmadı
bunu biliyorsun,bunu hissediyorum,derinlerde kalbimde

Glitter Photosbeni sakın unutma ,kenara atma
ben seninim ,ve ikimizde ölene kadar olacağım

bunu ben yazdım aşkım,umarım gerçekten beğenirsin
 
 
Néha arra gondolok amikor nem vagy velem,
Hogy milyen boldog veled az életem.
S mikor egy álmatlan éjszakán
Nézem a ragyogó holdat,
 
S rád gondolok,
Minden csillag jobban ragyog.
Olyan jó veled együtt szeretni, Glitter Photos
S olyan nehéz távol lenni.
 
A szívem majd megszakad,
Amikor napokig nem látlak.
Nagyon fáj amikor
Nem ölel át senkisem,
 
Nem fogja meg a kezem,
S nem csókol meg.
Olyan csendes olyankor az életem.
Nem súgja senki sem a fülembe, hogy:
Szeretlek téged kedvesem.
 
A magány olyankor felemészt,
S a szívem oly nehéz!
 
Alchemy GothicHIÁNYZOL!-ennyi az egész
 
 hajnalban, amikor hozzámbújtál,
Átkaroltál, megpusziltál,
Akkor úgy éreztem,
Hogy felforrósodik a testem.
Jó volt érezni kezed puhaságát,
Hallani szíved dobbanását.

Ahogy a te szíved dobbant
Úgy az én lelkem lángra lobbant.
S reggel mikor nem voltál velem,
Nagyon hiányoztál nekem!!!

 
 
 
My baby:) im thinking of you...i miss you very much!!!have a wonderful day honey.Sweet kisses... i love you!!
i love you i love you i love you  : ) in my eyes you are the best and most beautiful man in the world my love. i miss you so bad ....
My love .... I miss you!!! You're the love of life, and I'll spend the rest of my days just loving you...I love you so much!! sweet kisses for my man!!baby.....u are so beautiful and make me so happy.
my love to you is everlasting .... it will never grow old and it will never fade away. I will forever love you.....kisses my love:)
I Love You @ CommentsJunkie.comDear You,

I just want to tell you,
I love you with all my heart.
I wish for us to be together,
Never shall we be apart.

I just want to tell you,
You put the smile on my face.
I want to be by your side,
I don't want to be any other place.

I just want to tell you,
You mean so much to me.
I see you as nothing less than the world,
And that I want you to see.

I just want to tell you,
I wouldn't be able to live without you.
Without the comfort you give,
There's nothing I could do.

I just want to tell you,
I thank you for being there.
You've always given me a shoulder to lean on,
 
And you always care.
 
glitterimage9.gif

I just want to tell you,
I think of you every moment of the day.
And how much I love you,
Words could never even say.

I just want to tell you,
I love you with all my heart.
I wish for us to be together,
Never shall we be apart
 

edesem ne feledd el szertlek örökké kiscica(L)(L)csok

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr181487088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása