Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

kiscica

2009.10.28. 21:52 - nojcsibaby

szia szerelmem:)

remélem minden ok arrafelé.Csak szerettem volna ha tudod szeretlek nagyon és minidg velem vagy edesem:)hianyzol kicsim minden nap jobban nekem.Sírok mert messze vagy tölem egész nap:(

pic131.gifma nem voltam sehol nagyon álmos voltam ez ejjel munka utan:(...sokat gondoltam rád édesemm...mindig veled álmodom szerelmem és ez jo nekem.Mindig a gondolataimban vagy és ott is maradsz örökké.Azt hiszem rossz nélküled nagyon nem akarok menni a korhazban néha ..miért kell nekem..Sokat megkérdezem magamtól:( csak miattammegyek mindenhova tudd hogy te vagy az életem szerelme örökké Tanju(L) az amikor elöször meglattalak olyan szép volt ..amikor elöször megöleltél azt akartam soha ne legyen vége az ölelésnek..amikor elöször csokoloztunk azt akartam mindig tartson az a perc örökké maradjunk igy éreztem hogy elsözör van valaki nagyon közel hozzam.Nagyon szép volt minden nagyon boldog voltam ..és olyan olyan nagyon szerelmes voltam hogy el sem tudom mondani soha neked szavakban.

160.gifsoha nem hagylak el édesem és soha nem lesz vége mert te vagy az életem szerelme már ez biztos:)ha a szerelem élne a világban az lennél te ha messze maradnál tölem a szívem megszakadna ha nagyon sírnék minden percben az miattad lenne.Nagyon hiányzol és nagyon nagyon szeretlek édesem soha ne fledd el.És ha egy nap meg kell halni azt akarom mellettem legyél és fogd a kezem hogy te legyél az utoló szép dolog az életemben.És már nem félnék meghalni sem:)hisz te ott lennél velem örökké a szemeimben a lelkemben édesem.Azt akarom tud te vagy nekem az élet és ha meg kell halnom hogy ezt elhidd hát megcsinálom de ha vlem maradsz örökké...hát akkor a világ legboldogabb embere leszk:):):)

szeretlek örökké my love soha ne feledd el:)seni seviyorum askim..csokkkkk..naa szerelmem gyere ma fel msn re édesemmmm:D

3-2.gif

 

 

seni özlüyorum Askim
Seni öyle özledim'ki..
Hayallerimde..
Artık seni görüyorum AŞK'IM..
Özlemim olarak seni düşündükçe..
Seni içiyorum..
8c9015.gifSeninle serinliyorum aşkım..
Nasıl bir sevgi ateşinde yanıyorum..
Sanki sen'de tutuştum..
Bedenimde harladım..
Kendimden kop'tum..
Sen'demi yaşıyorum..................


Bilemiyorum acaba..
Kendi denğemdemi duramıyorum..
Başımmı dönüyor..
Gözlerimmi kararıyor..
Yok'sa yok'sa...
Çıkmaz bir sokak'ta..
Lambası yanmayan bir ışıkta..
Seni'mi bekliyorum AŞK'IM..

Nasıl bir gönül yanğınıdır bu..
bhhy.gifSoğudukça yanıyorum sanki sen'de..
Seni..
Göremediğim gözlerimle özledikçe..
Gönlüm..
Sen sen diye inledikçe..
Sen kokuyor..
Özlem kokuyor..
Seni beklediğim tüm yerlerim.......


Bu gün..
Senin için gözlerimi kapattım AŞK'IM..
Senin hayallerine daldım..
Seni göremediğim gözlerimle..
Seni görebilmek..
Seni biraz olsun gönlümde hissedebilmek..
Sen'de..,
Yanan özlemi'mi..
Sen'de sen'de love3.gif
söndürebilmek için AŞK'IM......

Ne kadar güzelsin..
Ne kadar zarif hoş'sun AŞK'IM..
Bir gülün dalında açışı gibi..
Bir kelebeğin..
Renk renk uçuşu gibi..
Bir denizin durğun maviliği gibi..
Güzelsin güzelsin..
Özlem duyup'ta..
Gözlerimle göremediğim love_31.gifAŞK'IM......
İnan sana..
Asla yalan söylemiyorum..
Sana olan özlemimi..
Senin için atan..
Kalp atışlarımda hissediyorum...
Hele senin...
Ben'de olan özlemini soludukça..
Sanki nefessiz kalıyorum
Hayallerimde yıkılıyorum..
lovevday5.gifSeni beklediğim..
Bekleyip'te yorğun düştüğüm bu gönül yollarında..


Elimde değil..
Özlem duyuyorum dedim ya sana AŞK'IM..
Hislerim kalbimde ağladıkça..
lovevday1.gif
Duygularım
Senin özleminden nefes aldıkça..
Seni özlüyorum..
Seni özledikçe..
Gözlerimde hep senin özlemini görüyorum.........


Aşkım..
wannagrowold.gifBundan böyle..
Senin adını özlem koydum..
Kalbime seni özlem diye yazdım..
Artık seni özledikçe..
Gönlümde sana olan aşkımı hissettikçe..
Özlem diye konuşacağım..
Özlem diye bakacağım...
Özlem diye yutkunacağım.......

Bu gün..
Açmak istemiyorum artık..
Sana yumduğum gözlerimi AŞK'IM..
Seni kaybederim..
Sen'siz kalırım diye korkuyorum...
Bu gün gözlerim..
Sana olan özlemini görüyor...
Bu gün hislerim..
Sana olan özlemini soluyor....
Bu gün gönlüm..
Bir türlü sana ulaşamadığı.
Hasret kokan aşkını yaşıyor............
 
 
 
I Love You CommentsGözlerinin içine bakmayı özledim.

Saçlarını okşadığım zaman ki bakışlarını özledim.

Ellerinle yüreğime bıraktığın iç çekişleri özledim.

Boynumdaki nefesinden duyduğum dalga seslerini özledim.

Gecenin karanlığında parlayan yıldızların altında,

Sana sımsıkı sarılmayı özledim.

0_miss_you_swirl_glitter.gif image by revmyspace2Issız gecemizin aydınlayan sabahını özledim.

Tenine usulca dokunup öpmeyi özledim.

Yüreğini, nefesini, gözlerini, ellerini, tenini, her şeyini...

ÖZLEDİM! ! !

Seni özledim...
 

Nagyon hianyzol kiscica minden nap nekem te vagy az életem szerelme örökké(L)

 

örökké szeretlek majd édesem  és veled leszek már örökké.Nagyon jo éjt neked my love és ne feleddd te vagy az életem legszebb kiscicaja minidg is te leszel.seni seviyorum askimmmmm(L)csokkkk
pic48.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr181482594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása