Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

édesem kiscica

2009.10.25. 17:38 - nojcsibaby

szia kicsim!

nost érek csak rá irni neked kicsit nagyon sokat dolgoztam ma :(el vagyok fáradva de nagyon szeretlek teged és örökké szeretlek persze.Veled álmodtam az éjjel jaj de nagyon szép volt édesem olyan bolodg voltam hidd el nekem.Minden nagyon szép volt álmomban ujra veled voltam és ujra meg tudtalak ölelni kiscica.Ugy akartam soha nem felébredni hogy mindig az en kicsimmel legyek egész nap.hianyzol edesem mar nagyon és egyre jobban.Olyan nehéz nélküled élnek.Remélem az idö hamarosan eltelik és én veled maradhatok örökké mar.Nagyon szerelmes avgyok és ez olyan nagyon jo nekem.Minden percben rád gondolom csak.szeretlek édesem nagyon ez amr biztos és örökké is szeretlek majd téged.Te vagy az életem csillaga és soha nem akarom vége legyen.

sokat gondolok arra hogy miylen szép lesz ha ujra veled leszek majd ha ujra elmegyünk naipba és ujra együtt nevethetünk majd kicsim.Várlak minden nap minden percben.Te vagy nekem a legszebb dolog az életemben aki eröt ad nekem hogy ne legyek gyenge és arra hogy szerelmes legyek minden percben jobban.a te mosolyod nekem a világ és a te lelkedben az én lelkem is uj lesz uj életet kap amit soha nem adok oda csak neked szerelmem.

megtanítottal engem igazan szeretni és ezt soha nem felejtem el neked.most tudtam meg veled mi az ha valaki igazan szerelmes hogy miylen sírni a szerelemért és milyen az ha valaki nagyon hianyzik nekem.csillag avgy nekem ami fényt ad ha szomoru vagyok és te vagy a nap ami csillog ha sötét van ha maganyos vagyok nélküled.nagyon szeretlek kicsim soha ne feledd el es akarmi lesz is mindig szeretni foglak téged.i will love  u askim.millio csok kiscica brrrrrrrrrrrrrrr(L)

Messze vagy kicsim ..nézem a tengert szomoru vagyok nagyon.Amadarak csak repülnek felettem olyan bolodgak de en nem mert nem vagy itt.A tengerben kereslek a hullamokban cak meg akarom látni az arcodat a gyönyörü szép kiscica mosolyodat de nem talállak sehol.Elmentél tölem messze nagyon messze sok sok kilometer van közöttünk de nekem hianyzol nagyon.Jönnek a felhök esik az esö és en csak várlak magamban a maganyos tengerparton üllök és rád gondolok merre vagy?:(sírok nagyon a könnyeim millioi csorognak a vizbe bele.Síratlak.A szél fujja a hajamat és egyedül vagyok.Azt akarom menjek hozzad a széllel a tengerrel hogy a karjaidban megnyugodjak végre örökké.Fajjjjj:'(várom a percet hogy ujra lathassalak édesem.Mert nagyon szeretlek téged örökké amig élek my love.LOVE U ASKIM.

 Ha könnyes szemekkel térsz éjjel nyugovóra,
Mert közelsége nélkül telt el egy újabb óra.
Ha a bánat már nagyobbra nőtt, mint a szerelem,
Ott leszek és meggyógyítom darabokra tört szívedet!
Ha az életedet veszed újra fontolóra,
És a szívedet próbálod meggyőzni, hogy végleg leteszel róla,
Mert a bánat már nagyobbá vált, mint a szeretet,
Ott leszek és megmentem összetört lelkedet!
Bízz bennem, Én elkaplak, ha zuhansz,
Feltárom előtted az utat, amelyet hiába kutatsz.
Széttárom szárnyaimat és elrepülök Veled oda,
Ahol minden egyes pillanat egy valóságos csoda!
Mert Én vagyok az őrangyalod,
Ha eleged lett már a magányos éjszakákból,
És semmi jót már nem vársz a nagyvilágtól,
Összeroskadva sírsz, nem tudva mit kaphatsz még a sorstól,
Ott leszek és megvédelek a bizonytalan holnaptól!
Ha elveszted a hited, és nem tudod, merre szaladj,
Jussak eszedbe újra, és ismét felém haladj.
Mondj csak annyit, hogy társaságra vágysz,
Én ott leszek mindig, hogy szívemmel újra játssz!
Higgy Nekem, nem hagyom, hogy leess!
Boldogságot adok, hogy mindig csak nevess!
A végső pillanatban fogom meg a kezed,
Az egész világot odaajándékozom Neked.
Mert több, mint a barátod vagyok...
Bízz bennem, Én elkaplak, ha zuhansz,
Feltárom előtted az utat, amelyet már régóta kutatsz,
Széttárom karjaim és szorosan beléjük zárlak,
Free Orkut and MySpace I love you Graphics Glitters Hozzám mindig futhatsz, tudod, hogy szívesen várlak!
És ha a két szemed fénye már újra boldogan ragyog,
Biztosan tudni fogod, hogy Én vagyok az őrangyalod!

Nézz mélyen a szemembe,
S lelkembe látsz!
Fogd meg erösen kezem,
S boldognak találsz!
Kérlek ne eresz el soha,
Szoríts magadhoz mindig.
Nekem te vagy a csoda,
Mely életemen szépít!
Körém karod védővárat épít,
Légy olyan mint a hullám,
Mi magasra hány és elszédít!
S mely felemel, átölel, majd mélyre ránt,
Segits rajtam hát..
Szüntesd meg szívemben a magányt!

szeretlek örökké edesem es millio csok neked my love

 

 

 

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr811474260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása