Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

my love

2009.10.24. 06:59 - nojcsibaby

Image and video hosting by TinyPicna szia szerelmem(L)

most irok neked reggel meg nem megyek el mert tudod ma sok dolgom van nem tudok irni majd biztosan.El akarom neked mondani milyen nagyon szeretlek teged es mennyire nagyon hianyzol nekem.Olyan boldog vagyok veled olyan izgatott az esküvö miatt:)nagyon várom már de azt jobban hogy újra veled legyek:)ma is sokat kell majd dolgoznom de nem baj mert a gondolataimban velem van életem szerelmem és vele könnyebb sokkal:)

itt rossz minden mert messze vagy.Minden percben akarom érezni a sok csokot amit adsz nekem a sok ölelést ami olyan nagyon forro:)vissza akarok menni törökorszagba hogy együtt legyünk örökké.Ott olyan nagyon sokat nevettünk és annyira nagyon szerettük egymást my love.Igy akarom is mindig kérlek édesem engedd igy legyen hogy mindenig boldogak legyünk.Olyan szép kommentet irtál nekem tegnap nagyon nagyon örültem neki.Sokat irtal szép és hid el nekem igy is lesz kicsim.A nagyon szép kislany olyan magas lesz mint az apja és szöke mint az anyja:)sokat dolgozunk majd neki meg kell adni minden ami jo:)kedvesk leszünk és nagyon nagyon bolodg család örökké.

majd is sokat megyünk Naipba és Tekirdagba mert tudod nagyon hianyzik nekem és majd megyünk anyikadhoz is majd ö is latja mennyire nagyon szeretlek tégedet:)nagyon hianyzik nekem törökorszag ott akarok élni örökké mar és soha nem hazajönni csak veled lenni.Oda menni ahova te mész és azt csinálni amit te.Igy nagyon bolodgak leszünk örökké kicsim.En nagyon szeretlek ma is mindig is és amikor dolgozom csak te vagy a gondolataimban.Minden percben egyre többet édesem és nagyon szeretlek téged örökké mar ez biztos.csok my love örökké szeretlek ne feledd el:)

 

 

 

I Love You MySpace Comments and GraphicsKaçmaya çalıştığın gerçek, 
Birgün karşına çıkacak. 
Ve işte o gün 
Kaçacak yerin olmayacak. 
Ben senin varlığını seviyorum, 
Yokluğunu seviyorum 
Sana ulaşamadığım dakikalarda. 
Seni duymayı 
Seni özlemeyi 
Hiç görmesem bile seninle olmayı seviyorum. 
Hiç korkmuyorum seni sevmekten. 
Senin gülüşünü seviyorum. 
Her bana bakışında 
Gözlerinede okuduğum o duyguyu 
Gözlerindeki gözlerimi seviyorum. 

Gönlünü seviyorum 
Özünü seviyorum senin 

Dudaklarındaki sözlerimi seviyorum 
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. 
Ben sendeki o sıcaklığı 
Graphics and Layouts at DazzleJunction.comSana olan uzaklığı seviyorum. 
Yanaklarından akan göz yaşlarını 
En çok, dağınık olduğunda saçlarını 
Beni arayan ellerini seviyorum. 
Yalnızlığımı seviyorum sebebi sensen 
Ayrılığını seviyorum, 
En çok yalnız kaldığımda 
Beni bulan gönlünü seviyorum.Ben en çok senin bana olan 
Sevgini seviyorum. 
İçimden haykırmak geliyor. 
Dünyaya sığdıramadığım seni 
Kalbime sığdırmak geliyor. 
Ağlamak geliyor seni görmezsem 
Özlemek geçiyor içimden seni 
Sevmek geçiyor. 
İçimden sana doğru giden 
Bin bir türlü yol geçiyor. 
İçimden sen mutlu olacaksan 
Ölmek bile geçiyor gülüm. 
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. 
Ben yalnızca seni seviyorum, 
Ne o muhteşem güzelliğin 
Ne kalbimdeki özelliğin 
Ne de sevdiğim için değil, 
Seni yalnızca sen olduğun için, 
Ruhun için 
Kalbin için 
Aklın ve sevgin için seviyorum seni. 
Ben seni en çok kendim için seviyorum 
Belki de ilk defa bencil oluşumu 
Sana borçlu olduğum için. 
Seni her şey için seviyorum.Ve sahip olmadığım 
Hiçbir şey için. 
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. 
Her dakika seninle olmayı seviyorum. 
Gözlerimi her açtığımda 
Aklıma gelişini seviyorum. 
Her gece uyumadan önce 
Seni sevdiğim aklıma gelince 
 Sensiz uyumayı bile seviyorum 
Uyumadan önce seni düşününce. 
Ben seni en çok 
Umutsuzluğumda beni bulduğun için seviyorum. 
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. 
Ben seni bu şehirde olduğun için değil 
Benimle aynı toprağa ayak bastığın için 
Benimle aynı gökyüzünü paylaştığın için seviyorum. 
Geceleri benim yüzüme vuran ay ışığı 
Senin de gözlerine vurduğu için seviyorum. 
Benim kemiklerimi ısıtan yaz güneşi 
 
Sana da sıcaklık veriyor diye seviyorum seni. 
Beş bin yaşındaki bu dünyada 
Benimle aynı zamanı paylaştığın için seviyorum. 
Ben seni benimle yaşadığın için 
Benden hiç gitmediğin için seviyorum 
Beni hiç terketmediğin için. 
Ellerini seviyorum tanrıya açıldığında 
Kalbini seviyorum kapıları açıldığında 
Ve gözlerini seviyorum 
Her karşımda kapanıp açıldığında. 
Bana baktığında 
 İçimde yakaladığın coşkumu seviyorum, 
Her bana baktığında 
Seni sevdiğimi hatırlamayı seviyorum. 
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. 
Her kibrit çaktığımda 
Alevin içinde seni görmeyi seviyorum. 
Her sigara yaktığımda 
Dumanın şeklinde seni görmeyi seviyorum. 
Her bana baktığında 
O kadar çok seviyorum ki seni sevmeyi 
Yalnızca sen olduğun için hayatımda 
Kendimi bile seviyorum 
Kalbimi seviyorum seni seviyor diye 
Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye. 
Ruhumu seviyorum, seni ruhuna 
Bu kadar yakın diye. 
Varlığımı seviyorum, 
Sırf sana borçlu olduğum için 
Mutluğumu seviyorum. 
 Gülümsememi seviyorum seni düşününce 
Ayakta kalışımı seviyorum sebebi sen olunca 
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. 
Ben sana olan sevgimi yazan 
Kalemimi seviyorum. 
Senin adını yazdığım kağıdı seviyorum. 
Sana olan sevgime benzettiğim 
Her sevgiyi seviyorum. 
Bana seni hatırlatan herşeyi 
Sana giden yolları seviyorum. 
O kadar çok seviyorum ki seni 
Seni kaybetmek korkusunu bile, 
İçinde yalnızca, sen olduğun için 
Sana karşı duyduğum bir duygu olduğu için 
Korkumun sebebinde sen olduğun için seviyorum. 
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. 
Yine de korkmuyorum seni sevmekten. 
Seni seviyorum. 

Duygularim cilginca soyunur sana

tenim direnir unuttugun sicakligina

gözlerin düsünce aklima

sarhos eder Istambul'un denizi

Tüm düslerim sana yaslanir

kizil bir günesle sevisirceseni yamarim

adin islak bir sarki olur dolanir dilime

ansizin uyaninca rüyamda

I Love You MySpace Glitter Commentsaglar sevdam kuruyan dudaklarimda

Ve ben...!

uslanmaz bu sevdanin

utangac ucari talebesi

ne zaman düsünsem

duygularim cilginca soyunur.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Irj kicsim komment.Nagyon szeretlek csokkkkkk 

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr781471119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása