Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

drágám

2009.10.22. 15:21 - nojcsibaby

szia édesem.

Hearts Glittershat ma is korán keltem reggel mentem dolgozni is.nagyon fáradt vagyok sok a munka mindenhol mar.De ma korabban mehetek haza ez nagyon jó nekem.remélem neked is jol ment a munka és sokat gondoltál rám.nagyon hianyzol ám neked és nagyon szeretlek téged ma is és nagyon bolodg vagyok márciusban jösz hozzam:)

el sem tudom hinni hogy ujra latlak hamarosan és remélem tenyleg együtt maradunk örökké.ma reggel is jo volt mert láthattam az édesm arcodat..igy a napom jol ment:)az estet meg nagyon várom mar hogy ujra veled beszélhessek és együtt legyünk.Hideg van ,fázok nélküld beteg vagyok olyan rossz hogy nem vagy itt velem...hogy nem melegítesz meg engem igy szomorú az életem ..fáj a magányom és az is hogy nem láthatlak téged:(..Újra nyarat akarok újra menni törökországba veled, hozzad ot tlenni érezni a napot azt hogy mellettem van a legnagyobb szerelem ...akarok mindent veled..de a legjobban megölelni csak 1 percre csak 1 pillanatra édesem hogy ujra éljek minden szépet a karjaidban hogy ujra tudjam itt van a szerelmem velem és mar soha nem hagy el engem:)

Hearts Glittersha ujra velem leszel nekem az lesz a Mennyorszag és minden percét élvezni fogom édesem ne félj. Várlak nagyon nagyon kiscica remélem hamar eljösz hozzam és többé soha nem hagysz el már a világon:)de alöször en megyek hozzad igen  olyan jo lesz ujra:)lathatlak nagyon hamar már...édesem csak 2 hónap nem sok idö:)

siratlak mert nem vagy itt..elmentél ...de tudom 1 nap  vissszatérsz és nagyon remélem hozzam és együtt ,aradunk már örökké azután.örökké nagyon nagyon szeretlek kicsim.

Köszönöm, hogy szeretsz, féltesz, vigyázol rám, hogy betakarsz, ha fázom, átölelsz, ha félek, és hogy neked reggel is szép vagyok. Köszönöm, hogy a szemembe nézel és tudod, hogy mit gondolok. Köszönök mindent, amit adtál és mindent, aminek te örültél. Köszönöm, hogy vagy nekem és hogy szerethetlek!

 
 
 

We were given 2 hands to hold. 2 legs to walk. 2 eyes to see & 2 ears to listen. But why only 1 heart? Because the other 1 was given to someone else - we just have to find it :)

 Elképzeltem egy világot,
Hol együtt szedünk virágot...
Szerelmünk örökké lángol,
S nem leszünk soha egymástól távol.
Álom volt ez, csak szép álom,
Arcodat még magam előtt látom.
Ahogy nevettél, ahogy mosolyogtál,
Két szemeddel elvarázsoltál.
De felébredek álomból,
Ez a való világ hol rút szomorúság honol.

i_miss_you_red_glitter_heart.gif i miss you hon... image by laarnylagueKönnyek folynak végig arcomon,
Hideg fut végig a hátamon.
Fáj, hogy messze vagy,
hogy nem vagy velem

Hiányzol kedvesem nagyon rossz nekem....de nagyon jó hogy éreztehetem a szerelmedet és nézhetem gyönyörüszép mosolyodat(L)

iluvu034.gif image by glittergnamikor találkoztunk, mindketten éreztük, hogy nem tudunk tenni semmit az ellen, ami velünk történik. Egymásba szerettünk, minden különbözőségünk ellenére, és ezzel valami ritka és gyönyörű jött létre. Az én számomra az ilyen szerelemet egyszer adnak meg az életben, ezért vésődött minden pillanata egyformán az emlékezetembe, s ezért nem feledem soha egyetlen másodpercét sem...

Szeretnék fény lenni az éjszakában, mely utat mutat.
Szeretnék víz lenni, mely oltja szomjadat.

ILoveYou.gif I Love You Glitter image by ClstlDrmr83

 

Szeretnék levegő lenni, melyből lélegezve éltet.
Szeretnék öröm lenni, mely mindig körbe ölel.
Szeretnék könnycsepp lenni, mi a boldogságtól kicsordul szemedből, s végig csordul arcodon.
Szeretnék a ruhád lenni, melyként érezhetem tested melegét.
És szeretnék társad lenni, ki átsegít az élet rejtelmes mezején.
Fogni a kezed, míg azt mondod, igen, ezt szeretném!

 
Örökké szeretlek

Az a perc, mikor ajkam, az ajkadhoz ért,
Majd kezeidet, a kezeimbe vettem,
És aztán, ahogy finoman átöleltél,
Akkor jöttem rá, hogy mennyire Szeretlek.

Mi eddig egy szerelem volt, most egy érzés,
Mely, már több e gyönyörű szónál. Egy élet,
Melyet, végig betölt ez az I Love Youérzés, s ami
Már lassacskán, kezdi kinőni, a szívem.

Eddig azt mondtam tiszta szívből: Szeretlek,
És hidd el, hogy minden szavam őszinte volt.
Aztán mondtam, szinte könnyek közt: Imádlak,
S szívem, minden pillanatban igazat szólt.

És most tanácstalan vagyok. Mit mondhatnék?
Csak keresek. Hol vagytok, szebbnél szebb szavak?
Ha szót nem is, de egyvalamit adhatnék,
Valamit, mi innen, legbelülről fakad.

Érzést, mely tisztább, mint hegyi True Lovepatak vize,
Szerelmet, mely őszintébb, mint a néma csönd,
Szerelmet, mely lágyabb, mint Jó tündér szíve,
Érzést, mely, mint gyémánt csillogása, Örök...

Ezt akarom érezni, míg szívem dobog,
Azt akarom, hogy örökké boldog legyek.
Én tudom azt, hogy ez egy nagyon nagy dolog,
Hogy valakit szeretek, s ő viszont szeret.

Veled akarom átélni a jót, rosszat,
És Veled átélni, a mosolyt, a könnyet...
S utána nekünk, sorsunk már bármit hozhat,
Veled a jó még szebb, és a rossz is könnyebb.

Veled akarom megélni, az elmúlást,
Hol szerelmünket, ellepik a virágok,
Kezeid fogva, a végső csillaghullást,
Hol könnyeim közt, csak egyet kívánok;

Maradj velem kérlek, a túlvilágon is!
 

 

https://www.youtube.com/watch?v=l4UUfqgB9uY

 

I'in heaven when u kiss me(L)

Szerelmem remélem örökké együtt maradunk mert nagyon szeretlek édesem.Nagyon szép napot kiscicaaa:)és ne feledd nagyon várlak már:)csok edesem 

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr571467849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása