Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

my love

2009.10.21. 17:57 - nojcsibaby

szia kiscica:)

Heartsnaa edesem nagyon szépen köszönöm azt a gyönyörü kommentet amit irtal soha nem felejtem el..soha senki nem irt nekem ilyen  szépet.Nagyon sok munka van ma sajnos sokat adnak nekem hogy ne legyen idöm sírni mert messze vagy de én voltam ma a legboldogabb a vilagon mert ezt irta nekem a szerelmem.Édesem te vagy nekem a világon az elsö mindennél fontosabb.Örökké szeretlek már teged ez biztosa minden percben egyre jobban fontosabb vagy nekem és alig várom mar az esküvöt:)nagyon boldogak leszünk örökké édesem a világon te és én:)

minden nap amikor felkelek te vagy az eszemben amikor meglatom reggel a mosolyoda a napom nagyon szép lesz nem tudom neked le sem irni mennyire fontos vagy nekem kicsim nem lehet elmondani szavakban de igazat irtal nem is kell mondani érezni kell.Mindig a szívemben vagya gondolataimban a lelkemben a testemben.Minden szavam hozzád szól és soha nem tudlak 1 percre sem elfelejteni.Nélküled az életem üres lenne sivatag minden rossz lenne csak te vagy nekem a fény a sötétben .A legszebb pillanat amikor látom az édes arcodat a mosolyodat és latom hogy velem vagy.Ha messze vagy is velem örökké szeretlek nagyon az életemnél is jobban.Hianyzol nekem nagyon és faj hogy nem foghatom meg a kezedet hogy elmondhassam neked mennyire fontos vagy nekem.

Szerelmes képekTe vagy a világon a legszebb ajandék amit kaptam az élettöl, Istentöl.Soha nem lesz majd kevesebb a szerelmem hanem minden nap több és sokkal több lesz.Ha majd velem leszel sokat ölellek majd meg elmondom neked minden percben mennyire fonots nekem hogy itt vagy velem.Soha nem voltam ilyen nagyon szerelmes:D:D..olyan jó tudni hogy velem vagy hogy szeretel és hogy velem fogsz élni.Nem fontos hol Törökországban vagy Magyarországon de velem leszel ez a fontos.Amikor a repülötéren bucsuzunk egymastól a szívem megszakad hogy el kell menjek de otthagyom neked a szívemet hogy mindig legyen veled, amikor akarod csak érezd érted dobog minden percben:)...ha kell a csillagokat lehoznam neked odaadnék mindent csak hogy csókolj meg hogy simogasd meg az arcomat.

Ez a legszebb álom amiben valaha is éltem ...a legszebb pillanat amikor belétél az életemben édesem.Köszönöm neked mindent köszönök és neked adom a szívemet a szerelmemet az életemet is ha kell.Ha faj valami veeld vagyok ha nevetsz akkor is veled vagyok mindig és örökké már szerelmem.Soha nem lehet senki az életemben csak te aki a világot jelenti nekem.Az én kiscicám a legszebb a világon nekem a legkedvesebb, a legdragabb mindennél fontosabb vagy nekem(L)ÖRÖKKÉ SZERETLEK MY LOVE NEVER FORGET(l)
a mi szívünk már örökké együtt marad amig élünk soha nem leszek már távoltöled édesem.Mindent ami szép adok neked minden pillanatod gyönyörü lesz mellettem mint egy álmo ami soha nem ér majd véged.Örökké együtt álmodunk mindent együtt csinálunk mindent hisz te vagy az életem.A szívem csak miattad él örökké és soha nem hay el teged my love.

nem baj ha messze vagy ha közel mindig gondolok rád és minidg hianyzol nekem.De tudom mar csak 2 hónap és veled lehetek majd és ujra veled élhetek mindent meg a jókat a szép dolgokat édes szerelmem.

Glitter Graphics

 I’m glad that out of everyone in the world you were my very first.
I lovYou’re the only one I love
You’re my only best friend
You’re the one I truly know
With whom I’ll be with till the end.
You’re the one I want to be with
For the remainder of my life
I love you more than anything and this is surely so
You’re my one and only love, I can never let you go
You’re the first and last love that I’ll ever have
 

Szerelem - csillogó képek

The one who’s dearest to me
You’re my heart, my soul, my love can’t you see?
You're my heaven on earth
You mean everything to me
You're the love of my life
We were always meant to be
Every day I see you my love is set anew
And when I look into your eyes my heartbeat skips a few
With my final lines I give this note to thee
I know you’re the one with whom I’ll last eternity.
So I write this poem to express my feelings for you don’t you see?
I write this poem for you and only you, my love


Verliebte HerzenHiányzol kedvesem

Kinézek az ablakon és Te jutsz eszembe,
Ránézek az órámra és Te vagy a fejembe`,
A munkám közben felriadok, merre vagy,
A szerelem a testemben, az nagyon nagy!

Ha jobbra nézek, eszembe jutsz azonnal,
Balra nézek, akkor is minden bizonnyal,
Felnézek az égre és Téged látlak édesem,
Csakis ilyen lehet, az igazi szerelem! 

loveyou23.gif Boldogságomat én már melletted megleltem,
Felriadok éjjel, miért nem vagy mellettem,
Csak nem vagy eleget velem, én szépségem,
Te is szeretsz, abban nekem semmi kétségem!

Oly hosszúak a hétvégék, egyre hosszabbak,
Nélküled a magányos napok egyre rosszabbak,
Hiányzol kedvesem, a nélkülözésbe belehalok,
Csak azért, mert halálosan szerelmes
vagyok!

 

Minden éjjel azt álmodom, hogy mellettem állsz,
iloveyou2.gif
 szerelmes szavakra s forró csókra vársz.
Simogató pillantásod érzem ajkadon,
olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom.
Sötét éjjel édes álom hamar tova száll,
felébredek és a szívem vadul kalapál.
Körül nézek és te nem vagy sehol se s ettől szenvedek,
mert szeretném ha velem lennél mindig csak velem!

loveyou17.gif

Hiányzol

Hiányzik, hogy itt légy mindig mellettem,
Hiányzik, hogy szemed kékjét nézhessem.
Hiányzik, hogy édes csókod kaphassam,
Hiányzik, hogy magam Neked adhassam.

Hiányzik, hogy reggel együtt kelhessünk,
Hiányzik, hogy boldogságot keressünk,
Hiányzik, hogy édes hangod hallgassam,
Hiányzik, hogy "szeretlek", ezt mondhassam.

Hiányzik, hogy bőröd selyme égessen,
Szerelem - csillogó képekHiányzik, hogy lelked engem keressen.
Hiányzik, hogy szerelmedet érezzem,
Hiányzol! Rossz Nélküled léteznem!

https://www.youtube.com/watch?v=E48PtAKV4TE          When a woman loves a man.

When the stars are in her eyes
And the sun is in her smile
The only moment in a life
It happens the same time
When a woman loves a man

She'll be a mother and a child
Sacrifice her days and nights
And no other will exist
She'll put her life in every kiss
When a woman loves a man

And you'll be amazed how when you're stumbling
She'll fight for you
And won't let you give in
She'll do all that she can
When a woman loves a man

A soothing breeze always blows
Somebody understands another soul
It's like the planets have aligned
Every sentence has a rhyme
When a woman loves a man

Oh, you'll be amazed how when
You're needing it
She'll fight for you
From the begining to the end
And she'll do all that she can
When a woman loves a man

It's the greatest gift of all
Knowing that unconditionally
She'll catch you when you fall

Yeah, yeah, yeah, yeah
Oooohh, yeah
When a woman loves a man

When the stars are in her eyes
And the sun is in her smile
She'll be a mother and a child
But all at the same time
When a woman loves a man

She'll be your air,
She'll bring you life
She'll make the sacrifice
When a woman loves a man

nagyon szeretlek édesem soha ne feledd el és igy szeertlek ahogy ez a zene mondja .millio csok

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr791465891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása