Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

askim benim

2009.10.20. 14:54 - nojcsibaby

                       szia édesem!

Love Glitter, Scraps, Graphics and commentsSeni cok seviyorum

Hat mit is írjak neked elöször talán azt hogy rossz nélküled?dehat ezt ugyis tudod nagyon jol...sírok és szenvedek..nezem a képeket és nem latom az arcodat mert ott a fátyol rajta a messzeség fátyola és eltakar:(..olyan sívár minden, nem találok szavakat a sötétben, nem találom a kiutat ami hozzád visz el:S..élettelen a lelkem..zúg a testemben a magány és a lelkem egyre jobban csak sír..hol vagy?merre jársz kedvesem?:(..vajon gondolsz- rám minden percben vagy nem?:(...telnek a percek telnek a napok és egyre nagyobb a seb hogy messze vagy tölem:(..gyere vissza hozzam legyél ujra velem ..engedd hogy ujra lathassam a szerelmes arcodat a szemeidet amiben ugy ragyog minden csillag fenye.

 olyan jo volt együtt amikor ugy tudtuk egymast szeretni és csak szálltunk és nem volt semmi ami rossz lett volna ..amikor neztük együtt a tengert hallgattuk együtt a hullamokat..nehe faztunk akkor megöleltelek megcsókoltalak..és mar minden jó volt...szerettem veled lenni egész nap csak aludtunk a meleg homokon mentünk a tengerbe és én tanultam uszni:P...te csak nevettél :D:D:D mert persze nem tudtam megtanulni:)..vidámság és élet volt bennünk..szerelem és szenvedély ...égett szinte lángolt a szívünk ...de mar messze vagy:S...meghallt a tenger zúgása..mar nincs mellettem a meleg homok a szerelmes csokok amiket adtal nekem..messze vannak mar Antalyában veled és a draga tenger pedig Rodoston...ahova mindig visszahúz a szívem...gyönyörü nyár egy szerelmes utazás egy fiuhoz akiben mindent megtaláltam amit kerestem, a szerelmet, a szenvedést...és a legszebb életnek az értelmét.

mindig velem vagy édesem nem feledd ejjel nappal ugy mint akkor régen amikor csak a gondolataimban éltél sajnos nem az életben velem most is ott vagy mindenhol  és minden pillanatban.Örökké szeretlke téged egyetlen szerelmem.Soha ne feledd el...millio csok my love

Love Glitter, Scraps, Graphics and commentsHogy mit érzek irántad, megfogalmazom,
Hogy szeretlek téged, ezt jól tudom.
Ha boldog vagy, veled nevetek,
Ha szomorú, veled szenvedek.
Ha sírsz, könnyezem én is.
Ha kacagsz, kacagok én is.
Ha gondod van, segítek megoldani,
Ha beteg vagy, én akarlak ápolni.
Love Glitter, Scraps, Graphics and commentsHa nem vagy velem, én féltelek,
Ha hazaérsz, már nem vagyok ideges..
Ha ellenség jön, én megvédelek,
Ha kell, az életem adom neked.
Ha megbántalak , bocsánatot kérek
Ha szeretsz, viszontszeretlek.
Egy kicsit én vagyok, és kicsit érted,
Így, és ezerszer jobban  szeretlek téged!”
Ezért soha ne hagyj el,
Mindig a szíveddel vezess.
És ehhez a legfontosabb, hogy mindig nagyon szeress.”

 

LOVE24.gif PURPLE LOVE image by sweetfriend_albumThe day that I saw you, my heart melted.
It was true love, because I felt it.
You changed my life in so many ways.
Some of them I can't even explain.

When I think of you, the world just leaves.
From my mind and from my dreams.
I see someone that is caring and full of heart.
Someone daring, someone special, someone to share my heart.

 

 Nézek a messzeségben, valaki hianyzik nekem aki messze van , de meg hallom a kedves szavait érzem szerelmesen ölelő,reszkető kezeit. De hirtelen elmulik az ölelés és helyébe jön csak a szenvedés. Ne menj el kérlek szerelmem ne hagyj itt engem magamba mert hianyzol..meghalok érted..faj minden perc amit nem veled élek.Gyere ide kérlek csókolj meg ujra és szerelmünket együtt éljük meg .Boldogságot adok neked, törődést és szerelmet ..édes kiscicaa soha ne feledd el ezt.Nem fontos mas nem fontos a világ csak te legyél velem nekem ez a legnagyobb csoda:)
AŞKIM
SENİ ÇOK SEVİYORUM BIRTANEM

 

 

 

 

 

 

Hat igen édesem azt hiszem minden rossz ha nem vagy velem..hianyzol nekem és hat sokat gondolok rád nagyon.Minden percben és minden nap persze.Te vagy nekem a drága feny ami ragyog az ejszakaban és miattad szép csak a reggel is.

Ugy szeretnék veled lenni de persze en minidg is veled leszek örökké.soha nem választhat el minket senki sem.Nagyon szeretlek édesem te vagy nekem a világ és meg annál is több csak kérelk gyere mar ide hozzam ne engedd hogy egyedül legyek:(

ÖRÖKKÉ SZERETLEK SZERELMEM

 

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr1001463168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása