Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

askim (L)

2009.10.19. 15:11 - nojcsibaby

édesemnek:)Image Hosted by ImageShack.us

  szia kicsim nah képzeld l ma reggel sztrájk volt tudod amikor nem mennek a vonatok meg semmi mert az emberek nem dolgoznak mert nem kapnak elég pénzt:)igy itthon kellet maradnom:S..nem örülök neki mert kellet volna menjek meg tudod holnap sem tudok menni a tegnapi vszekedés miatt:(nagyon nagyon sokat gondolok rád kicsim minden percben az eszmben vagy.szertelek téged nagyon es naaa nem akarom hogy messze legyél.a te szép szemeid nekem a csillagok az ejszakaban es a draga mosolyod a legszbb kincs a vilagon:)

hianyzol mg mindig nagyon es meg mindig sokat szenvedek mert messze vagy tölem:(remélem hamar tudunk mar találkozni es tudok fözni neked finomakat meg te is nekem.Sokat veled lenni meg sokat nevetni együtt:)mindig elképzelem milyen lehetne ha melletted lennék meg tudnalok ölelni csokolni es simogatni....ilyenkor minidg nezem a képinket és érzem azt hogy közel vagy hozzam mert a kepekn keresztül láthatom a draga arcodat:)

sírok amikor ilyen hideg van itt és t meg messze vagy amikor a fak hajladoznak a hidegben amikor a szél az utcákat söpröget...amikor megjelennek a csillagok és a hold amikor az este leborul a világra amikor latom hogy az emberek kezen fogva mennek az utcakon és te nem vagy velem:(faj a maganyom faj hogy a csillgfenyben nem vagy velem nem tudok édes csokot adni a kis szadra kedvesem.De hiaba vagyok messze imadlak nagyon szeerlmes vagyok az en egyetlen cicámba es meghaol érte. Hianyzol megöl az hogy messze vagy lassan minden perc olyan mintha 1 ev lenne olyan hosszu es olyan nehez:( Ég a szívem érted lángol a sivatagban amit a lelkem  ad neki mert üress mert nincs mellettem a szerelmem.Gyenge a testem mert nem adsz neki érintéseket, simogatásokat.Minden napm üress, sivár és boldogtalan, de egy boldogság van benne te édesem az hogy te élsz te velem vagy a szíved velem van hiaba messze vagy.Szenvedés az életem olyan mint amikor valaki csak kínoz egyre jobban amikor nem tudok menekülni mert be vagyok zárva valamibe ami a szerelem !!

Mennék hozzad mindig ki akarok szállni ebböl a puszta világbol, repülni akarok újra hogy a csodaszép szerelmemet lathassam, megölelhessem.Te vagy nekem az Alfa és az Omege...kezdet és vég...t vagy nekem a kincs a földön ami a legdrágább ami többet ér nekem mindennél ...te vagy a nagy szerelem amiról sokan csak álmodnak de nem jön el de nekem eljött velem van minden percben a szívemben a lelkemben a testemben a gondolataimban....hisz te jelented nekem a világot az éjjelt és a nappalt a hajnalt és a felekő nap sugarát.

Kicsim hidd el neked az életemben te vagy a legszebb amit valaha is álmodhattam.Minden ami szép minden ami csak megszületett valaha az te vagy nekem.és en ÖRÖKKÉ SZERETLEK AKKOR IS HA MAR NEM KELL AKKOR IS HA BÁNT HA FAJ A SZERELEM GA KÍNOZ HA KITÉPI A SZÍVEMET HA BELEHALOK ha mar nem vagy nm kell élni nem kell felkelni reggel ...miert kelljen hogy szenvedjek nélküled hogy minden nap arra gondoljak nem vagy velem..nem akarom ezt..azt akarom amikor kinyitom a szemem te velem legyél megöllej engem elmond mennyire szeretel engem hogy érezzem a szerelmedet.Csak erre van szükségem..a többi dolog minden majd utanna..tudod U ARE THE FIRST IN MY LIFE MY LOVEE....

NAA JO SOKAT IRTAM MAR NEKED:)mar megunod mindig ezeket olvasni lassan:)de el kellet mondjam mennyire szeretlek édesem...örökké örökké és jobban jobban my love...millio csok a kis draga arcodra askim

  myspace layouts, myspace codes, glitter graphics        

Olyan messz vagy tölem askim:(félek hogy nem vagy velem hogy nem adsz nekem minidg kedves szavakat:(olyan rossz igy az életem édesem tenyleg:(minden ami rossz nélküled van:(...ááááá kicsim szeretlek nagyon nagyon:(

 

 

Sen bu sevgiyi kaldırabilir misin?

......kırık bir aşk.............hikayesi bu...
..umutsuzluklarla..........ve hüzünle dolu...
güne
şinden yoksun; umut, bulutlar ardı
nda
gökyüzü kapkaranl
ık ve biz burada ışıksızı
z
yollar a
şı
lamaz türden, ufuklar bizden uzak
.bugünler mutsuz ve yar
ı
nlar çok umutsuz
...amaçlar belirsiz ve araçlar çok yetersiz
.....görü
şebilmek zor, görüş
memek zor.
.........sevebilmek ve de sevilebilmek,
...........ne kadar mümkün sence?
............ne kadar olas
ı bu düş
?
.............birle
ş
ebilir miyiz?
................sen-ve-ben

  

Messze vagyok töled nagyon messze , elmentél es en ott állok nezek utannad könny van a szememben ..hianyzol minden nap várlak vissza teged...rossz nélküled , maganyos vagyok..nem akarok élni sem..faj mert nem vagy itt...nezek utannad a nagy vihar mar közeledik...és te egyre messzebb vagy minden percben minden pillantásban csak elmész nem látlak mar hol vagy édesem..gyere vissza hozzam ne hagyj egyedül engem ,csak ezt kérem töled....ohh mghal a szívem a tavol vagy ..vágyom utannad vágyom minden nap de tudom egyszer visszajösz hozzam és soha nem hagysz el ujra.Nagyon szeretlek téged ha messze is mesz ha elvisz a hajó ha van tenger és van sok kilómeter közöttünk örökké várni foglak vissza és örökké szeretlek majd téged TANJU. 

Hol vagy szerelemm gyere vissza hozzam hianyzol nekem ..ne engedd hogy szenvedjek nélküle..ne sírj kedvesem en mindig veled vagyok vigyaznak rán az angyalok..megölellek csendesen érzed majd ahogy ott vagyok csak hunyd le a szemed..érezd ...érezd ahogyan szeertlek ahogyan meghalok érted..ahogy faj messze vagy...csak ne félj veled leszek a szívedben az álmadiban de soha nem hagylak l akkor sem ha mar vége a világnak akkor is ott leszek benned a testedben a szívedben örökké édesem ...kérlek ne engedd hogy szomorú legyek ..engedd hogy boldog lehessek veled...hogy minden csokomat és szerelmemet oda adjam neked.Nagyon szeretlek kiscicaaa teged(L)

7476a725e7098cb3d6fa6f7sx2.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

edes szerelmem remélem nagyon nagyon bolodgok leszünk és kérlek olvasd el sokat amirt irtam neked mert nagyon fontos dolgok am ezek nekem..szertelek nagyon kicsim kistündérem és veled akarok lenni minidg remélem érzed.Szeretlek ..seni seviyorum askim..csok

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr221460601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása