Édesemnek

♥why do we close our eyes when we pray, when we cry, when we kiss, when we dream. Because the most beautiful things in life are not seen but felt only by heart.. ♥ i love you

Képek

love édesem

2009.10.18. 15:18 - nojcsibaby

 

 

 

ASKIM BENIM TANJU!!!!!!!

naa edesem nagyon késön irok neked sajnos nem volt sok idöm:(de ne feledd el szeretlek nagyon ma is nagyon hianyzol:(olyan rossz nélküled nincs aki melegítsen nincs mellettem a kiscica aki mindig kedveskedjen nekem:(hianyzol szerelem menni akarok hozzad hogy veled legyek mar naaaa.olyan jo minden reggel velem ébredni a webkamerába nézni hogy vagy hogy készül az édesem a munkaba:)

fontos nekem kicsim hogy mindig láthassalak hogy mindig veled legyek hogy megölelhesselek és megcsokolhassalak..nagyon féjnak a percek messze vagy és szint minden pillanatban a gondolataimban vagy kicsim..ugy hianyzol ugy aakrok veled lenni megölelni édesem:'(faj hogy messze vagy tölem fajj hogy nem vagy itt:'(akarok mindent mar..együtt lenni együtt ébredni reggel sokat nevetni sokat halani édesem szeretlek sokat mosolyogni veled mindent akarok csak veled kicsim.....

maa reggel amikor elmentél ugy sírtam hianyoztal..örökké akarok veld lenni soha 1 pillanatra nem magadra hagyni téged csak mindig veled minden órában..akarok menni Naipba akarok menni veled mindehova ahol ketten vagyunk csak es boldogak vagyunk örökké:)nagyon imadlak kincsem kis tündérviragom kis szerelmem nagyon fontos vagy nekem édesemmmm...akarok örökké szeerlems lenni veled..ujra talizni mint Frihegyen űjra érezni az edes csokodat a szép mosolyodat ....örökké szeertlek tündérvirágom nagyon és soha soha nem engedem senki be a kapcsolatunkba..csak te és én örökké(L)

Hogy mit érzek irántad, megfogalmazom,
Hogy szeretlek téged, ezt jól tudom.
Ha boldog vagy, veled nevetek,
Ha szomorú, veled szenvedek.
Ha sírsz, könnyezem én is.
Ha kacagsz, kacagok én is.
Ha gondod van, segítek megoldani,
Ha beteg vagy, én akarlak ápolni.
Ha nem vagy velem, én féltelek,
Ha hazaérsz, már nem vagyok ideges..
Ha ellenség jön, én megvédelek,
Ha kell, az életem adom neked.
Ha megbántalak , bocsánatot kérek
Ha szeretsz, viszontszeretlek.
Egy kicsit én vagyok, és kicsit érted,
Így, és ezerszer jobban  szeretlek téged!”
Ezért soha ne hagyj el,
Mindig a szíveddel vezess.
És ehhez a legfontosabb, hogy mindig nagyon szeress.”
 


The language of true love is forever
That's why love goes away never
Love comes to me in the form of someone like you
And in my heart I know what I feel is true
I would give up everything to spend forever with you
For forever is worth leaving behind everything I have and do

 

 lÁTHATOD EDESEM MENNYIR NAGYON SZERETLEK ÖRÖKKÉ HIDD MAR EL SOHA NEM ÉLHETEK NÉLKÜLED VELED AAKROK LENNI.KÖSZÖNÖM SZÉPEN A SZÉP KOMMENTET KICSIM ES REMÉLEM UGY LSZ AHOGY IRTAD ES ÖRÖKKÉ VELEM LESZEL ES BOLDOGOK LESZÜNK.SZERETLEK TEGED NAGYON MY LOVE

SENI COK SEVIYORUM ASKIM

A bejegyzés trackback címe:

https://nojcsy.blog.hu/api/trackback/id/tr721458076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása